Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Haha, jada,hun er sikkert ikke noe tidigere ute enn unger generelt, men jeg er superstolt. Når vi sier "kan du klappe?" klapper hun. Hun vinker, sier hei og hadet og sier mamma (innbiller jeg meg ihvertfall) skryte skryte=) Hva kan/kunne deres 9-mnd'inger? Hva har jeg i vente? =)
Elle melle deg fortelle Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Min kunne omtrent det samme. Hun kunne si bebi da, enda baby var et ord hun ikke hadde hørt mye mot for andre ting. Hva har du i vente... Tja, mest sannsynlig enda flere ord og kunster. Hehe
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Jeg gleder meg til alle kunstene ihvertfall=) Lurer på hvor mye som kommer til å skje innen hun er et år! =)
~Milly~ Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Vår lille jente er født en uke før Anniken, men hun sier ingenting enda (ikke med vilje hvertfall). - Hun vinker også når vi ber henne om det - viser hvor stor hun er når vi spør, - skjønner veeeldig godt når vi sier nei. (får et rampete smil og prøver igjen mens hun ser utfordrende på oss.. hehe..). - Ellers er d bånn gass, kryper rundt i full fart, og reiser seg opp etter alt hun finner. - Plukker på alt, små smuler, nupper, knapper o.l, og elsker d når hun får en kopp med blåbær eller noe, som hun sitter å plukker opp (pinsettgrep) og spiser. - liker når vi gjemmer ting under en kopp, bak ryggen osv, og hun får finne det. Utrolig spennende alder! =)))
~Milly~ Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 må bare legge til at det er så moro å følge med på bloggen din! Kjekt med masse bilder =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå