Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Er noen sterke bilder her, såm til advarsel....
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 fy faen.... tårer i øya nå ja--- ikke for å slenge ut sånn propaganda her da. tror ikke de som røyker med baby i magen har god samvittighet fra før... og jeg tror ikke det hjelper med propaganda videoer heller..hvis det er det du vil med innlegget? vet jeg kommer til å slite da jeg må slutte... vet det er utrolig dumt,men er alikevel forferdelig vanskelig!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Vet egentlig ikke helt hva jeg ville med inlegget.... kom bare over det, og følte for å legge det ut.... har faktisk veldig stor forståelse for de som ikke klarer å slutte... Så egentlig, når jeg tenker meg om var det kanskje en smule unødvendig.... beklager om noen følte seg støtt eller noe...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Det er fortsatt sånn at ingenting kan knyttes direkte til røyking. Er mye KAN føre til bla bla og MULIGENS FORÅRSAKET AV bla bla..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Jeg røyket som e svamp under hele svangerskapet, men jeg hadde så masse problemer... heldigvis fikk jeg en frisk unge, men det skal aldri gjenta seg, samvitigheten holder på å ta livet av meg når jeg tenker meg om.. og etter den vidio der skjønner jeg hvor litte jeg visste og hvor patetisk dum jeg var
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Hmmm å vise arvelige sykdommer for så å relatere de til mors røyking virker kanskje mot sin hensikt..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #7 Skrevet 8. juni 2008 Denne er mye kosligere http://www.youtube.com/watch?v=EFaIpQ5pQjw&feature=related
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 Jeg røyka under hele svangerskapet.. Heldigvis så fikk jeg en kjempe frisk sønn.. Men om jeg blir gravid igjen så SKAL jeg slutte å røyke..
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 Synes faktisk at man er en smule uegnet dersom man damper i vei med baby i magen.. HVA tenker dere på???? Jeg sluttet å røyke i løpet av 24 timer da jeg fikk positiv test, røkte 15-20 om dagen før... ALDRI røkt siden, jeg leste "Endelig røykfri" av Allen Carr i rekordfart.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #10 Skrevet 9. juni 2008 anonym 11:17 -hvorfor må du vente til du evt blir gravid igjen før du slutter å røyke?? Du burde jo bare slutte nå, av hensyn til deg selv og til sønnen din. Selv om du sikkert røyker utendørs så sitter den lukta i når du kommer inn (joda, vi har folk som røyker på jobben, og det stinker av dem når de kommer inn etter røykepause, blærk). Og dessuten vil du vel være tilstede i din sønn sitt bryllup en gang om 20-30 år? Større sjanse for det hvis du stumper røyken nå. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #11 Skrevet 9. juni 2008 HÆ? Skulle dødsfallene til disse barne ha noen forbindelse med mors røyking i svangerskapet? Leppe/ganespalte kan likegodt skyldes at mor ikke fått i seg nok folat f.eks. Ja, det var en trist video, og får den noen til å slutte er jo det bra, men syns videoen hadde litt feil fokus.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #13 Skrevet 9. juni 2008 jeg er en av dem som røyka undersvangerskapet, og jeg syns det er så bra at dem gjør alt for å få oss røykere til å kutte ut, jeg hadde ikke peiling hva røyking kunne gjøre mot ungen, men at det var skadelig var jeg veldig klar over, men omstendighetene mine var veldig tragiske og ufine, det eneste jeg hadde å trøste meg på var røykinga, tro meg jeg gråt hver gang jeg røyket og ba til Gud om å passe på baby`n min, siden jeg var så svak og hadde det så vanskelig.. så ikke gå imot dem som visser slike videor vi trenger flere av dem for å skjønne hvor dumme vi har vært og lære noe slik at vi ikke gjør samme feil igjen.! jeg takker Hi så veldig for dette, for det fikk meg til å innse hvor dum og urettferdig jeg har vært mot mitt ufødte barn... barn ber ikke om å bli til, og er man klar til å utføre sex og bli gravid, så burde vi være klare til å sette barna våres fremfor våres behov.... vi skal elske dem, gi dem trygghet, masse kjærlighet og gjøre alt etter vårt beste evne slik at dem får det livet dem fortjener.. Jeg kaller dattera mi for sjefen, jeg gjør aldri noe mot hennes vilje, når hun blir større blir det noe annet, men som sagt spedbarn kan bare ikke skjemes bort og aldri kan vi elske dem nok.. selv om vi elsker dem uendelig og så innderlig! Jeg føler meg heldig som har fått en frisk unge, det kunne gått verre med min hjelp (røykingen) Tenk at pga meg kunne hun fått astma ( bare et litte eksempel) og slit med det resten av livet, huff det ville vært tragisk man ka jo få det selv om man aldri har vært utsatt for røyking, men jeg ville nok alltid følt at det var min skyld...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå