Gå til innhold

kan barnepappaen bestemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvem jeg og barnet mitt skal omgås? så sant det ikke handler om sex, drugs and rock and roll?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men han skulle vel ønske det;)

Du har jo ikke så mye du skulle sagt den andre veien, heller, så sant det virkelig ikke er til skade for barnet:) Skulle ønske muligheten var der, men dessverre;)

Skrevet

han skal nå til advokat, og ta dna test, og ikke være med når barnet skal til øyenlegen i morgen PGA han mener barnet mitt ikke skal være med typen min...

for en kveld.. sukk

Skrevet

Det stiller jo bf i dårlig lys, at han straffer deg ved å la det gå utover barnet. Jaja, noen tror vel det hjelper på sitt forhold til ungen......

Jeg råder deg til å ikke la det gå inn på deg:) Du sliter deg bare ut, og det kommer ingenting utav det. Bare la ham "styre på", og lev ditt liv slik du ønsker:)

Skrevet

sukk.. gråter av frustrasjon...

jeg vet det er hans barn, vi var sammen ca 6år.. gikk fra hverandre da jenta var ca 1.5år og nå er hun 3...

får bare prøve å svelge dette også.. han har aldri før tvilt på farskapet.

og forstår ikke hvorfor han tviler nå..

penger er rota til alt vondt..

alt dette kom egentlig etter jeg spurte om en liten økning i barnebidraget.. han har aldri betalt så "mye" han skal..

Skrevet

Da går du til NAV og ber om endring av bidraget, så må han betale det han skal, og du slipper å spørre han direkte:)

Og så lenge du VET at han er bf, så la ham bare holde på. Du kan ikke styre hans valg, men du kan styre dine. Og lar du han "hisse deg opp" og styre deg litt, så har du det gående. Bare forhold deg til ham med det som du må ang barnet og samvær. Alt annet får han holde på med for seg selv. Og vil det virke inn på din hverdag, så ta det når det kommer. Ikke gå å tenk på det:) Dette er den beste måten å takle slike tullinger på:) Ikke gi han "bensin til bålet", ved å svare på tullet hans. Jeg vet det er vanskelig, men det lønner seg i det lange løp. De roer seg som regel med tiden:)

Og han er nok sjalu på at du går videre i ditt liv, og har fått ny kjæreste:) Det er nok bare derfor han styrer litt ekstra nå:)

Skrevet

takker for svar..

jeg har sluttet å svare han på mobilen..

og skal ta kontakt med nav.

skal ikke la han vinne selv om jeg har gråt av frustrasjon i kveld..

dette skal ikke ødelegge min hverdag!!!

han får styre på det han vil.. og hadde jeg villet kunne jeg og satt meg på bakbeina.. han har nettopp blitt samboer for 3gang etter vi gikk fra hverandre desember 2006..

Det er vertfall ikke bra for barnet.. å forholde seg til nye og miste noen hver gang det går galt på hans kjærlighetsfront..

takk igjen alle som har svart.. føler meg mye bedre fakktisk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...