Gå til innhold

Hva hadde dere gjort ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid med nr 2 ,men vurderer om jeg skal beholde det eller ikke .:(

Jeg har en mild form for Cerebral parese ,det sitter mest i armer og hender og jeg blir fort sliten.Kan ikke bære tunge ting over tid .

Jeg går på yrkesrettet attføring og skal begynne og studere til høsten .

Beholder jeg barnet så mister jeg attføringa mi og pappaen får ikke pappa perm .Jeg kommer ikke til og få noe penger fra føselen til barnet blir 1 år .Pappaen jobber veldig mye og kan ikke jobbe noe mindre .så da blir jeg sittendes alene med to små i lange perioder + at jeg må sette livet mitt på vent i 2 år ,det måtte jeg gjøre med William og jeg vet ikke om jeg kan gjøre det en gang til.

For jeg har jobbet så hardt for og komme meg dit jeg er i dag ,med attføringa (tok meg 5 år og masse slit for og få den). Og jeg har ikke lyst til og sitte der som et par og tredve åring og ikke ha noe utdannelse eller jobberfaring/jobb.

Barne far sier han vil støtte meg uannsett hva jeg velger .Vi bor sammen .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke gi deg noen råd, men jeg kan ønske deg lykke til med valget ditt uansett hva du velger. Klem:)

Skrevet

Huff det er et vanskelig valg og det er vanskelig å komme med råd i en slik situasjon. Syns du skal følge hjertet ditt=)

Det er flott at barnefaren støtter deg uansett hva=D

Klem

Skrevet

Takk.

Skrevet

jeg hadde beholdt. det finnes verre skjebner enn å få et friskt barn. hadde ikke sultet ihjel, selv om det er kjipt å være blakk.

man angrer ikke på de barna man får.

Skrevet

Tror jeg ville overveid tanken på en abort.

Men, jeg vet ikke. Er ikke i den situasjonen selv..

Lykke til!

Skrevet

Jeg skjønte ikke helt innlegget ditt jeg pysa.?Finns værre skjebener enn og få et friskt barn?? Hva har det med saken og gjøre?

Og jo jeg kjenner flere som har angret på barna sine innimellom ,men det betyr ikke at de ikke elsker dem..

Skrevet

jeg prøver vel bare å si at å få et barn ikke er så ille, selv om det kan være tungt innimellom.

jeg kunne aldri tatt abort på et friskt barn.

det er flere som angrer på at de tok abort enn som angrer på at de beholdt, for å si det sånn.

Skrevet

ok

Skrevet

dette var vanskelig, synes jeg. Jeg vil ikke råde noen til å ta abort, men jeg kan godt forstå deg hvis du velger det denne gangen. Man angrer aldri på et barn man har fått, men samtidig står det mye annet på spille for deg fordi du er i en veldig spesiell situasjon.

Tenk deg godt om ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...