Trebarnsmamma30 Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Bare familie, eller venner også? Bare lurer på hva som er vanlig.
NoDoubt Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Vi ba bare familie. Fadderene var familie medlemmer. Ba barna sine besteforeldre, oldeforeldre, tippoldemor, tanter, onkler og søskenbarn.
Skravlemamman Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Vi ba bare familie - fadderne var tante og onkel:-)
Gjest det spirer og gror Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 vi hadde litt dilemma, fordi vi bruker kun de naermeste og faddere.. mens sambo sin side bruker og invitere hele j...vla slekta.. saa det ble litt blanda til oss.. men dere maa jo gjoere dette etter hva dere har raad til og synes selv .. ikke noe fasit paa dette...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Ba bare familie.. Pluss bestevennina mi som var fadder og hennes samboer..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Barnas tanter/onkler, faddere, besteforeldre og oldeforeldre. Og 2 vennepar (veldig nære venner, ett av de har barn på samme alder som våre)
Trebarnsmamma30 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2008 Ba bare familie vi også med førstemann, og skal det denne gang også når Elias skal døpes om 2 uker.. Leier ikke lokale eller noe, så er bagrenset hvor mange det er plass til i en vanlig stue. Ber altså besteforeldre, oldeforeldre, onkler/tanter m følge.. Hvis vi skal be venner føler jeg også vi må be enten alle eller ingen, og det har vi ikke plass til.
Trebarnsmamma30 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. juni 2008 Har våre egne søsken til faddere, har 2 søsken hver så det passer fint:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. juni 2008 #9 Skrevet 8. juni 2008 familie og faddere, ba også to vennepar av oss.
~Milly~ Skrevet 8. juni 2008 #10 Skrevet 8. juni 2008 Vi ba våre foreldre, søsken m/barn, besteforeldre, tanter, onkler, søskenbarn og 2 vennepar; hans beste kamerat(som var fadder) og min beste venninne (som var fadder), med sine kjære. Totalt 44 stk.
Mor til et enebarn Skrevet 8. juni 2008 #12 Skrevet 8. juni 2008 Kun familie, men ba noen venninner til kakerester dagen etter.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 8. juni 2008 #13 Skrevet 8. juni 2008 Kun familie, ingen venner. Var ca 35 stk.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 8. juni 2008 #14 Skrevet 8. juni 2008 Våre søsken og foreldre, og sambos besteforeldre- 2 igjen. Ingen stor familie, ble bare 10 stk pluss dåpsbarnet. 2 som ikke kunne komme.... Hadde 4 faddere av disse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå