Gå til innhold

Hvem ba dere i dåpen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare familie, eller venner også? Bare lurer på hva som er vanlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ba bare familie. Fadderene var familie medlemmer. Ba barna sine besteforeldre, oldeforeldre, tippoldemor, tanter, onkler og søskenbarn.

Skrevet

Vi ba bare familie - fadderne var tante og onkel:-)

Gjest det spirer og gror
Skrevet

vi hadde litt dilemma, fordi vi bruker kun de naermeste og faddere.. mens sambo sin side bruker og invitere hele j...vla slekta.. saa det ble litt blanda til oss.. men dere maa jo gjoere dette etter hva dere har raad til og synes selv .. ikke noe fasit paa dette... :)

Skrevet

Ba bare familie..

Pluss bestevennina mi som var fadder og hennes samboer..

Skrevet

Barnas tanter/onkler, faddere, besteforeldre og oldeforeldre. Og 2 vennepar (veldig nære venner, ett av de har barn på samme alder som våre)

Skrevet

Ba bare familie vi også med førstemann, og skal det denne gang også når Elias skal døpes om 2 uker.. Leier ikke lokale eller noe, så er bagrenset hvor mange det er plass til i en vanlig stue. Ber altså besteforeldre, oldeforeldre, onkler/tanter m følge..

 

Hvis vi skal be venner føler jeg også vi må be enten alle eller ingen, og det har vi ikke plass til.

Skrevet

Har våre egne søsken til faddere, har 2 søsken hver så det passer fint:)

Skrevet

familie og faddere, ba også to vennepar av oss.

Skrevet

Vi ba våre foreldre, søsken m/barn, besteforeldre, tanter, onkler, søskenbarn og 2 vennepar; hans beste kamerat(som var fadder) og min beste venninne (som var fadder), med sine kjære. Totalt 44 stk.

Skrevet

Familie.

Skrevet

Kun familie, men ba noen venninner til kakerester dagen etter.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Kun familie, ingen venner. Var ca 35 stk.

Skrevet

Våre søsken og foreldre, og sambos besteforeldre- 2 igjen. Ingen stor familie, ble bare 10 stk pluss dåpsbarnet. 2 som ikke kunne komme.... Hadde 4 faddere av disse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...