Gjest Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Akkurat flyttet hit.... Hakke flyttet så langt da... Bodde på Bogerud (skullerud, østensjø, bøler..................) Jeg har termin 18 august...........
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Jepp. Bor mellom Linderud og Bjerke : ) Termin 12. august )
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Oki!! Trives du her? Har gledet meg masse til å flytte til denne siden..... hehe
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Hei hei! Jeg bor på grorud jeg. Ikke så langt unna kalbakken. Stortrives! Jobber på kalbakken da, i svømmehallen der Termin 26 juli her. Hvor har du fødeplass?
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Hei hei lundie;) Så koselig.... Bra du trives da.. Tror jeg vil trives her jeg og;) Ja vi bor rett ved siden av svømmehallen vi, koselig her;) Har termin 18.08... Føde ullevål... A!! Du da?
Loddengaard Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Jeg også....bor på Kalbakken altså. Har termin 5.juli. Skal føde på Ullevål. Kalbakken er helt knall å bo på. Velkommen!
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 Trives ikke akkurat her vi bor, så vi har tenkt til å flytte oppover mot Årvoll/Tonsenhagen/Grefsen. Samboeren min kommer fra Grefsen, og han trives best der. Men så var det boligprisene, da....hehe Skal forresten føde på Ullevål, avd B : )
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 Ja, du kommer nok til å trives bra! Er så koselig på kalbakken syns jeg. Det var der vi ville kjøpe leilighet, men alt gikk så mye over takst akkurat da vi skulle kjøpe så det ble grorud istedenfor. Gjør ikke meg noe akkurat nå, for elsker området her vi bor! Skal også på ullevål, på A. Kanskje vi ses der om jeg går over tiden og du før Hehe.. Førstegangs eller?
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 Loddengaard: Hei du;) Takk takk;) Virker som det er kjempe sted å bo på ja... Termin en stund føre meg du da hihi
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #10 Skrevet 9. juni 2008 lundie: Ja for en stund siden gikk alt for over takst overalt syntes jeg... Vi fikk denne til 20000 over takst, så kan ikke klage, selv om det er MYYYE penger hihi;) Men Grorud er jo ikke så ille da;) Hehe ja kanskje vi møtes på? Jeg tror nok kanskje jeg får han 1-3 uker føre tiden, men hvem vet hehe....... Ja er første her, der og?
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 9. juni 2008 #11 Skrevet 9. juni 2008 Første her og, så dette blir spennende! Ser for meg at jeg går 5 dager over av en eller annen grunn..Men hun kommer når hun føler for det, og jeg ser for meg at hun er en liten luring, så vi får se. Har noen datoer å forholde meg til fordi familien reiser på ferie og blir borte noen uker, men jeg kniper ikke igjen for dem! Hehe.. Pluss at faren min har bursdag 21 juli, en som blir onkel har bursdag 22 juli, og faren til sambo har bursdag 23.. Håper hun får en egen dato hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå