Gå til innhold

Huff! Jeg var utro 6 uker etter fødsel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en flott kjæreste og baby. Men igårkveld var jeg ute på byen, og flørtet villt med en fyr bare for spenningens skyld. Følte jeg trengte komplemangene han ga meg :) Men på tur hjem råklinte vi en stund før jeg tuslet hjemmover... Har dårlig samvittighet nå :( Tror både skylda og att jeg syns ting er kjedelig som fikk meg til å gjøre det.

Noen som har vært utro selv mot mannen sin etter dere fikk barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pappa hjemme med lille nurket da?

Nei, vet du... dette var low, rett og slett...

Kan forstå det med komplimanger, og uskyldig flørt, men klarer du ikke sette grensen selv, burde du bare droppe slikt helt!

Stakkars kjæresten din :(

Skrevet

DU har en flott kjæreste og baby, han har bare en flott baby. Håper virkelig han finner den rette en dag, så han kan skape et tryggt hjem for sin baby. Og nei, den rette er tydeligvis ikke deg

Skrevet

Er du heldig tilgir han deg. Dårlig gjort, ja. Men du er jo kun et menneske, alle gjør feil. Du må ta konsekvensene, hvis ikke vil det gnage i ettertid.

Vær glad det ikke gikk lengre. Jeg vil tro du har lært etter dette og aldri lar det skje igjen. Selvfølgelig vil det såre han. Hvis ikke er det rart. Pass på med drikking neste gang.

Skrevet

Synes ikke "råklining" er direkte utroskap jeg da. Ta det som en lærepenge - noe du ikke gjør igjen. Hvis du ønsker å forsette forholdet til barnefar - ikke si noe.

Dette har du lært av:-)

Skrevet

Dette må da være kødd, du skriver som om du er 4 år gammel, eller er du ikke edru ennå?

Om dette er sant, så gjør du meg bare kvalm.

Skrevet

Litt drastisk her. Ikke ta så ille på vei, det var tross alt bare litt kyssing. Jeg ser ikke på det som noe stort utroskap. Om du velger å fortelle det tror jeg han vil klare å glemme dette fort også.

(Vel, kan ikke love, kjenner en som gikk fra dama etter litt klining, men tror ikke det gjelder de fleste..)

Skrevet

Du er en dårlig mor, som setter tilværelsen med en trygg familie på spill. Kanskje du kunne tenke litt mere på barnet ditt neste gang du skal ut og høste komplimenter.

Skrevet

Helt enig!!!!! for ei sjøge.

Skrevet

Shit happens! Hold det for deg selv du, hvis ikke blir det mye styr ut av lite.

Skrevet

Tenk så lei deg du ville ha vært om han hadde gjort det mot deg.. Først og fremst er det trist. Trist for han men mest trist for deg. Du må kunne stole på deg selv. Har du problemer med å kontrollere alkoholen- ikke drikk. Har du problemer med at flørting akselererer- ikke flørt. Har du problemer med selvtilliten din få hjelp av en psykolog til å få frem dine gode sterke sider. Du trenger ikke en manns bekreftelse på at du er flott. Hvis du ikke er fornøyd med din mann, bytt han ut. Ikke lur han. Jeg hadde ikke fortalt det til han hvis jeg var deg. Ikke fordi jeg ikke mener det du gjorde er svært alvorlig, for det syntes jeg. Men jeg syntes synd i han og håper han ikke får vite av det.

Skrevet

Jeg ville fortalt han. Syns han har rett på å vite. Tillitt at han kan stole på deg. Hva om får vite det av andre. Han du kysset kan fortelle det til sine kamerater. Og da har du det gåendes.

Ei venninne fortalte meg hun kysset en mann som var gift. Slikt holder han helt sikkert ikke for seg selv. Han har jo ingen ting å tape.

Jeg selv kysset en som var forlovet. Dumme meg. Men det gikk jo ikke ut over meg. Fikk vite først etterpå. Syntes det var synd. Tror det gikk bra med dem.

Skrevet

hehe trodde du hadde hatt sex med en annen og skjønte ikke hvordan du orket det så tidlig, i mine øyne er ikke kyssing utroskap, bare dumskap :P

Jeg hadde ikke sagt noe! Så lenge det ikke betyr noe for deg og det er en fyr du ikke kjenner ei heller har planer om å treffe igjen ser jeg ingen grunn til å fortelle det til mannen.

Derimot må du kanskje tenke litt gjennom om mannen du har er den du vil ha framover. Det er ikke akkurat fint av deg å oppføre deg sånn mot han, og jeg antar du ikke hadde likt det om det var han som var ite på byen og klina med ei anna. Hvilke følelser har du for mannen din nå?

Skrevet

Jeg har samme følelser for mannen min. Men ting daffet liksom av etter fødsel.. Ting er rett og slett kjedelig. Idioti av meg og gjøre det jeg gjorde igår men, gjort er gjort. Blir aldri å kontakte han jeg rota med eller gjøre noe lignende igjen. Så det blir ikke fortalt for mannen min, ikke snakk om att slik dumskap skal få ødelegge det jeg har!

Skrevet

Han har sikkert dumskap som han ikke har fortalt til deg også. Slik er verden. Når du den ærlige du er, klarer å holde deg for seg selv. Hvorfor skulle ikke han da ha sine ting som han ikke sier. Ser jo utfra svarene her. Hvor mange som ville skjult det. Ikke da tro at mannen din ikke gjør det samme mot deg engang.

Skrevet

Daffet av etter fødsel???? Det jo faen meg bare 6 uker siden du fødte!!!!

Lurer på hva du finner på etter 8 uker jeg.......

Skrevet

skal ikke dømme deg, men jeg er veldig imot utroskap, alle jeg har vært sammen med har vært utro mot meg, mens jeg har bare blitt mer og mer imot utros.

ingen fortjener å bli sviktet på den måten der.. håper din man tilgir deg... !

Skrevet

Har jeg vært deg så hadde jeg ikke sagt noe om det...med mindre det var andre som så det,eller at han du rota med sier noe videre..Ofte er det jo sånn at det en eller annen gang kommer frem..Like trist å surt hver gang når det kommer fram,uansett om det tar en uke,mnd el år..

Du får ha lykke til uansett hva som skjer:)

Skrevet

ikke si noe, jeg gjør sånn ca en gang i året jeg....

er litt deilig å få bekreftelse på at fremdeles er atraktiv for andre menn

(jeg har vært sammen med mannen min i 8 år)

Ja ja så synes dere moralens dib damer at jeg er ei tøyte!!!

Driter i det!

Skrevet

Jeg var utro mot mannen min ca 5 mnd etter fødselen.

Ikke stolt av det, men det er nå så. Han fant det ut og tok det faktisk veldig bra. Vi jobber oss igjennom det! Han er så flott! :)

Men helt ærlig, var jeg deg hadde jeg ikke fortalt han det!

Hadde dere hatt sex, hadde det nok stilt seg litt anderledes.

Ikke risiker forholdet for litt klining. Lær av det, og ikke gjør det igjen!

Lykke til!

Skrevet

Noen gjør det for penger ca 1 gang i året, du stiller i samme klasse, nemelig horeklassen.

Skrevet

Du vet tydeligvis ikke hva en hore er!

Skrevet

Shit happens, ikke fortell det til noen, ikke gjør det igjen og gi faen i disse ekle kommentarene folk gir deg.

og anonym 0906: fant du ikke på noe bedre enn det der? Var jo helt latterlig..

Skrevet

Ikke si no. han har garantert gjort noe slikt selv.. hvis dere har et forhold som er sp kjedelig at du kliner med andre, må du regne med at du ikke er den eneste av dere som har gjort slikt!

Skrevet

Du må bare tenke deg situasjonen om den hadde vært motsatt. Hadde du godtatt/tilgitt at mannen "råklinte" med ei anna dame? Du må gjøre det DU ville at HAN skulle ha gjort om han gjorde det mot deg. Fortalt det, eller ville du helst ikke ha visst om det. Og om man ikke hører det fra partner,- hva om andre forteller det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...