Gå til innhold

Flere hr som vet hvor stor bebisen er nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var til UL på fredag, og da målte de att ungen var 2060 gr:) jeg har fortsatt 7 uker igjen så den har en stund igjen på å vokse seg enda større:-) Jeg er selv både lav og tynn, så det var greit å vite att ungen var "så stor" ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

jeg var på vekstkontroll på fredag og da målte de at lille gutten er ca 2100g. Har termin 26.juli så vi må jo være ca like langt.

Når har du termin?

Er dette første?

Skrevet

var på 3D på fredag og da sa de at han var 1506g, han var så søøøøt:)

Skrevet

har termin 18.august...

Skrevet

Har termin 29.aug..

Var på 3D ul 30.mai, da veide han 1330gr =)

Skrevet

2500g her for en uke siden, termin 1 juli, så blir en liten bebis:)

Skrevet

Jeg var på ul på fredag,den var da 3300 gr og jeg har termin 29 juni,så den blir vel på ca 4000gr

Skrevet

Jeg var på sykehuset og fikk vite at lillegutten min veier 2700g nå.. Jeg er i uke 33+4.. Har termin 25 Juli

Skrevet

Er bare inne å titter savner BIM litt.

Jeg var på vekst ul i fem dager før go jenta ble født. Hun ble da beregnet til å veie 3850 g så jeg måtte regne med en stor baby.

Da ho var ute så veide ho bare 2965 g. Dette var jo en litt forsjell da.

Så tror ho som tok ul på meg regnet litt feil!

Skrevet

jeg har termin 30.juli:) ja dette er min første:-)

Skrevet

oi, de var litt forskjell ja!

rart att de tar såå feil... men men...:)

Skrevet

Jeg var på vekstkontroll på torsdag, og da veide lille jenta mi ca 2500 g, og jeg har termin 3. juli, så blir nok ei lita jente som kommer...

Skrevet

Hadde urodinær UL forrige lørdag, og da veide lillemamnn like under 3 kg;) Har termin 1. juli, så han blir akkurat passe tror jeg:D

Skrevet

Jeg glemte en ting da...

Tror egentlig ikke så mye på den målinga dems heller jeg da, for de jeg har snakket med som har hatt vekstmåling før, og fått barn, så har samtlige fått beskjed om 300-500 g feil, babyen dems ha veid mer enn det de sa på ul...

Dessuten for min egen del, så er vekstavviket mest på hode, og de sa det på ul sist at siden babyen min lå i seteleie, så ble hode litt ovalt, og de fikk ikke riktig måling..

Så jeg tar ihvertfall vekten med en klype salt...

Skrevet

var på UL for snart en uke siden, og jenta var da 2300gr omtrent, og "normalen" på denne tiden i svangerskapet var på omtrent 2700gr, så hun blir mindre enn normalt, kanskje omkring 3kg. jeg har termin 8.juli...

Skrevet

Er det noe dem gjør på alle det med størrelse anagelse?

Jeg har ikke peiling på hva min i magen er. Og ingen som har sagt noe på det heller. Er nå 37+5.

Skrevet

Hilde_85 : De trenger ikke å si noe om størresle med mindre du spør eller det er avvik, jeg fikk kun vite fordi jeg spurte når jeg alikevel måtte på UL, pluss at jeg var veeeldig nysgjerrig på om baby var veldig stor, JM mente nemlig at jeg lå såå i faresone for det pga at jeg var "lav for vekta mi" :P

Skrevet

Jeg var på ul 26. Mai og da veide lille 2454g var da 30 uker..

Nå er jeg 32 uker og skal på ny ul pga var så stor den 2. Juli...

Har termin 5. August

Skrevet

Når jeg var 28 + 2 dager veide barnet mitt 1350 gram.

Skrevet

på ul uke 31+3 sa de at hun var ca litt under 2 kg.. noe rundt 1800-1900g.. vet ikke helt hva "litt" vil si da.. hun var normalt i hode/magestr. i forhold til hvor langt jeg har kommet hvertfall :)

Skrevet

har termin om 15 dager, å de kunne antyde en vekt på rett over 4000g på UL fredag som var. gruer meg til å føde en stor baby.....

Skrevet

aaaa ok :)

Kanskje jeg skal spørre om legen kan anta noe når jeg skal dit på onsdag da kanskje ;)

Skrevet

4 kg på fredag (pluss minus et par hundre gr.), og i dag er jeg 13 dager på overtid.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...