lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Når jeg skal legge noe i en ny mappe på pc en som jeg akkurat har opprettet hvordan gjør jeg det? Har kopiert sangen om Cecilia Lind herfra, opprettet en ny mappe på "min datamaskin", men der er det helt blankt, går ikke ann å lime noe inn der. Har jeg gjort noe feil? evt hva annet må jeg gjøre?
Libido- Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 kopierer du en tekst herfra må du først lime den inn i et skriveprogram, deretter lagre det på den nye mappen din.
*ale* Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Du må inn på mine dokumenter, ikke på min datamaskin...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2008 var mine dokumenter jeg mente. Skriveprogram? hvordan gjør jeg det da?
Libido- Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 åpne f.eks word eller notebook. kopier teksten fra dib trykk lim inn på skriveprogrammet lagre - velg mappen du har opprettet
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2008 Takk. Fikk til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå