Gå til innhold

Faar jeg plass til 3 bilseter i en Toyota Avensis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny modell, stasjonsvogn.

Har tre seter i naa, (0-13kg,9-18kg,15-36kg) og det er ganske trangt, men snart maa den minste over i et stoerre sete. Lurer da paa om jeg faar plass?

Maa da ha to 15-36 kgs seter og et 9-18 kgs

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tvile på det.. vi har den bilen sjøl.. ser at vi får plass til 2 besafe kombi, men ikkje no mer enn det altså...

trur du må over på en 7 seter....

Skrevet

Kan bli trangt, men tror det skal gå. Har hørt at Akta Graco Duologic er et ganske smalt 9-18-sete, kanskje du kan sette det i midten og ha en 15-36-stol på hver side? Ta med bilen til en bilstolforhandler og prøv ulike kombinasjoner!

Sjekk ut bilsikringsdebatten på nybaktmamma.com, der ligger det en tråd om hvilke bilstoler som passer i hvilke biler (festet som viktig tråd først på siden). Kanskje du får noen tips der?

Skrevet

Var en test på det for ikke lenge siden! Tror Avensisen var en av bilene som klarte 3 barneseter så vidt...

Skrevet

Har en 04 modell og det går fint i bilen vår ihvertfall.... Ja klart det blir trangt, men med 3 store seter venter jeg ikke noe annet heller... Men det går jo =))

Skrevet

Fant en artikkel om det på trygg trafikk, men får plutslig ikke klippet og limt :-S Men søk litt på hjemmesiden dems...Stod der at de ikke gikk, men er ganske skikker på at i den nye testen så gikk det så vidt......Lurer på om det stod i vg om det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...