NinaKristin*ENDELIG* Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Jeg leste nettopp en artikkel her inne om at kvinner utløser ett stoff som begynte på Q.. ettelleraent.. noen som kommer når du får orgasme å når du føder eller ammer.. Jeg har ike vert kåt på de snart 9månedene av savngerskapet, men nå i det siste bare kribbler det i meg hehe... Kan dette bety at fødselen kommer snart???
anuradha Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Er det oxytocin du tenker på? Det er hormonet som aktivisererer riene og kommer med sex, tungekyss, brystvortestimulering etc. Jeg lurer på samme ting, har etter 9 mnd. plutselig sexlyst igjen! Håper det er et tegn, for er 4 dager over termindato...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå