Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste nettopp en artikkel her inne om at kvinner utløser ett stoff som begynte på Q.. ettelleraent.. noen som kommer når du får orgasme å når du føder eller ammer..

 

Jeg har ike vert kåt på de snart 9månedene av savngerskapet, men nå i det siste bare kribbler det i meg hehe...

 

Kan dette bety at fødselen kommer snart???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det oxytocin du tenker på? Det er hormonet som aktivisererer riene og kommer med sex, tungekyss, brystvortestimulering etc.

 

Jeg lurer på samme ting, har etter 9 mnd. plutselig sexlyst igjen! Håper det er et tegn, for er 4 dager over termindato...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...