Gå til innhold

lettrømme vs seterrømme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen som har et beger seterrømme stående sjekke hvor mye karbohydrater det er?

I lettrømmen er det 3,6 gr pr 100gr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen et rømme beger i kjøleskapet?

Har ikke vært på butikken i dag.

HI

Skrevet

Kjære vene.. Du sitter med både maskin og internett, men du klarer ikke å bruke verktøyene på den mest åpenbare og grunnleggende måten?

Vet du hvordan du googler?

Hva med å ta turen inn på Tine sine nettsider?

Værsågod:

http://www.tine.no/page?id=26&key=6160&cat=641

For en link klarer du vel å åpne?

Blir faktisk litt sjokkert over hvordan enkelte bruker mulighetene sine, eller ikke gjør det...

• 9 år senere...
Skrevet
På 9.6.2008 den 21.50, KaMa skrev:

Kjære vene.. Du sitter med både maskin og internett, men du klarer ikke å bruke verktøyene på den mest åpenbare og grunnleggende måten?

Vet du hvordan du googler?

Hva med å ta turen inn på Tine sine nettsider?

Værsågod:

http://www.tine.no/page?id=26&key=6160&cat=641

For en link klarer du vel å åpne?

Blir faktisk litt sjokkert over hvordan enkelte bruker mulighetene sine, eller ikke gjør det...

Fysj for et ekkelt svar! Ikke bry deg om det, TS - jeg har opplevd akkurat det samme.

Skrevet
1 minutt siden, tiger1976 skrev:

Fysj for et ekkelt svar! Ikke bry deg om det, TS - jeg har opplevd akkurat det samme.

Hva er det med å opprette profil for så å søke opp hauggamle innlegg som man svarer på?

Skulle likt å visst hva du søkte på for å få opp dette innlegget.

Anonymkode: 26b5e...d8e

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det med å opprette profil for så å søke opp hauggamle innlegg som man svarer på?

Skulle likt å visst hva du søkte på for å få opp dette innlegget.

Anonymkode: 26b5e...d8e

Det har du overhodet ingenting med. Dessuten er jo det du skriver feil. Jeg opprettet ikke profil for å søke opp hauggamle innlegg. Det ble tilfeldigvis synlig på GOOGLE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så pass på hva du skriver av idiotiske kommentarer - for de blir liggende der i årevis. Bare et godt råd. Dette er det teiteste jeg har sett skrevet på år og dag :skya:

Anonymkode: 9499d...7c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...