Bærta å babyn Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 noen smarte ideer? fikk ei litt stor regning...
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Ring og få nedbetalingsavtale på regningen, det går stort sett alltid bra. De vil bare ha pengene sine de, og det å dele en så stor regning går het sikkert bra:)
Pørni Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 lån? nedbetaling over fler mnder? selge noen barneting? Selge ting dere ikke har brukt for mer. har du gammle bøker eller blader, jeg fikk en gang 3500 for donald bladene mine på en sånn brukt butikk i oslo, husker ikke hvor den ligger men, søk på nett om det er aktuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå