Gjest Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Jeg er så himla kvalm, og ingenting funker.. Hører noen tar postafen mot dette, men er det ufarlig?
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Jeg fikk i hvertfall beskjed av legen om å prøve det. Men det funket dårlig på meg denne gangen, så jeg fikk stemetil på resept. Brukte marzine ( tror det skrives sånn) med førstemann
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Det er det eneste som gjør at jeg overlever om dagen!
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Må kanskje prøve det da. Luktesansen er gått helt av hengslene og jeg brekker meg til alt og er konstant kvalm....
mammaen til Luca Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 De første tre månedene gikk jeg konstant med seaband. Fås kjøpt på apoteket. Det tok ikke all kvalmen, men tok "edgen" av den. Min hjelp var å spise mat til faste tider, og drikke mye melk og ALLTID spise frokost FØR dusjen om morgenen. Men postafen skal visst hjelpe for det værste, men det er vel individuelt det og.
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #7 Skrevet 8. juni 2008 Jeg har seaband jeg også - konstant. Bare noenganger funker det ikke helt.. Men veldig bra til tider:)
mamman til to gutter Skrevet 8. juni 2008 #8 Skrevet 8. juni 2008 Jeg fikk phenergan på resept av legen. Aner ikke om det er bedre enn postafen, men hun foreslo aldri at jeg skulle prøve det... Jeg fikk resepten når jeg i flere dager ikke hadde fått i meg noe, ikke engang vann å drikke.
☆Monkey Business☆ Skrevet 8. juni 2008 #9 Skrevet 8. juni 2008 Jeg tok også postafen, men fikk så vondt i hodet av dem at jeg kastet opp uansett
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 8. juni 2008 #10 Skrevet 8. juni 2008 Ble anbefalt Postafen av legen min, men de hjalp ikke i det hele tatt. Har inntrykk av at det er veldig individuelt. Neste gang skal jeg også prøve Seaband! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå