2005&2010 Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Hvordan var det, ble det bedre? Noen bivirkninger?
Sunshine med småtroll:) Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Jeg merket ingen forskjell. Prøv Vivag istedet.Det funket bedre på meg isåfall, men mulig du må ha 2 kurer
Mamsen og lillegutt Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 hjelper lactal på mye utflod? lukter likson "våt mus" av meg hele tiden.... Sånn som det lukter når man har sex....
Sunshine med småtroll:) Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Det vet jeg ikke..vet at Lactal skal hjelpe når du har unormal ph-balanse i underlivet. Om det er en av kjennetegnene tror jeg ikke,men hør med apoteket:) de kan sikkert masse;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå