Sessa ruger igjen... Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Er jo bare dritt på tv!!!!! Før gikk det jo flere gode filmer for eksempel....
Sessa ruger igjen... Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2008 Har så hovne hender at det er vondt og vanskelig og bla om i boka...
Gjest irismor Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 22 tullinger og en fotball på en gressplen. Eneste dritten med hele sommeren.
Nyseryllikberta Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Huff, stakkar Sessa som har så hovne hender at det er vondt å bla i bok! Film? Pleier å ta med pc og øretelefoner i senga jeg;)
* 5 om dagen * Skrevet 8. juni 2008 #7 Skrevet 8. juni 2008 FEM har 3 filmer på søndagene.fra kl 19 ellers vet jeg ikke, for jeg har ikke hatt på tv i dag/kveld.
Sessa ruger igjen... Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. juni 2008 Typisk at dvd spilleren på pc'en ikke virker, men så har jeg ingen filmer jeg har lyst til å se akkurat nå, utrolig nok med dvd samlingen vår!! Ahhh.... nå har jeg snart lest alle innlegg på dib. Men kan gå og legge meg snart nå da.... Og for ordens skyld; jeg har ikke mann som sitter og ser på fotball, har tv'n heeelt for meg selv, mens han sitter og spiller age of conan i loftstua.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå