Jenny251210 Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Dere som var svimle før dere oppdaget at dere var gravide, hvordan svimle var dere? Sånn gyngende, bølge følelse? Eller mer sånn at alt går rundt? Er nemlig veldig svimmel....kjennes ut som om jeg har vært på en båt i mye sjø....hehe.
Tiger79 Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Hei Vet ikke om dette hjelper.... Jeg var ikke svimmel før jeg oppdaget at jeg var gravid, men fikk en byge fra uke 9-12 der det gikk rundt for meg, akkurat som om jeg mistet tid og sted, det tok da noen sekunder før jeg forstod hvor jeg var. Veldig ubehagelig. Snakket med en vennine av meg som fikk barn for vel et år siden og det er slik hun beskriver det også. Personlig tror jeg begge variantene er vanlig, svimmelhet er ihvertfall vanlig. Ubehagelig er det uansett variant
Forundringsposen Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Interessant!! Er forsåvidt ikke noe svar på spørsmålet ditt, altså, men jeg var skikkelig svimmel her for et par uker siden. Våknet et par morgener og kjørte karusell i full fart, og siden da har jeg av og til hatt følelsen av at gulvet ikke står helt stille. Visste ikke at det kunne være et symptom på graviditet ... (?) Men det var også bra jeg ikke visste det, for da hadde det blitt mange unødvendige tanker inni hodet mitt! Gravid er jeg nemlig ikke (har hatt mensen siden da) & er egentlig bare inne og snikleser hos dere heldige ... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå