Gå til innhold

Har dere prøvd Lactal? (sånn til underlivet)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener.... Om du har sopp, kjøper du jo et soppdrepende middel som Canesten, sant? Denne Lactal tar ikke sopp, mener jeg å ha hørt. NÅR kjøper du da Lactal? Hvilke plager har du da? Du risikerer vel å måtte kjøpe Canesten etterpå uansett?

Hehe.... Huff, alt man kan tenke på, men måtte liksom bare se om jeg har skjønt det riktig! =) *hihi*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke selv prøvd det, men Lactal er for å gjenopprette ph balansen i underlivet..

Skrevet

Lactal kjøper du hvis du har problemer med ph-verdien i underlivet. Kjennetegn på det er f.eks tørre slimhinner og vondt under samleie. Man kan få det etter fødsel ogpga amming da man er hormonfri der som legen min sa. hehehe..

Skrevet

Canesten brukes ved soppinfeksjoner. Lactal er om du har ubalanse i din naturlige ph-balanse i underlivet.

Symptomene kan være like, men ved en soppinfeksjon klør man mer og har tykkere utflod. Mange kjøper Canesten da man automatisk tror det er sopp om man har kløe og utflod. Men det kan like godt være en ubalanse i din naturlige ph- balanse.

Tror ikke jeg er helt på jordet nå....eller?

Skrevet

Ah.. Ok! (hehe, alt man kan bekymre seg for)

Så om man klør/svir skal man ikke kjøpe den lactal? Men om man har mye utflod da? Har det med forsyrret ph-balanse å gjøre?

Skrevet

veit ikke om man klør når man har unormal ph-balanse. Men du merker det fort hvis du har samleie da det gjør veldig vondt og det gjør vondt etterpå da slimhinnene dine er tørre. Er du usikker kan du bestille en GU-time til fastlegen din da han finner fort ut hva det er;) evt.google det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...