Vilja<3 Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Når legger de seg på kvelden og hvor lang tid går det før de sovner? Jenta mi legger seg ca 20.30 men sovner ofte ikke før en time etter. Har egentlig en avtale om at etter vi har sagt godnatt skal det være stille men hun finner alltid på noe veldig viktig hun bare må spørre om. Synest dette er så slitsomt, har sagt hun kan se litt i en bok om hun ikke får sove, men etter hun har gjort det så må hun på do, eller hun må hente mer vann osv. Hun har alltid vært en liten morgenfugl, så når minstemann våkner i seks, halv syv tiden kommer hun luskende:) Synest det er vanskelig når de begynner å bli større, hvordan sette klare grenser. Hvordan er deres leggerutiner på så store barn?
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Jeg har også en verdensmester i drøying...... blir aldri kveld her i huset med andre ord. Hun er snart 9, men har holdt på med dette en evighet. Jeg har vel egentlig gitt opp....
mams-til-tre Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Guttene våre legger seg klokken 20.00, men de bruker vel en time på å sovne. De får lov til å lese på senga da, men av og til sovner de med en gang. Jeg må dra de ut av senga halv åtte hver morgen de skal på skolen. Noen kvelder får de lov til å være oppe til 21.00, men da blir de litt trøttere om morgenen..
3 rosa og en blå Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Min jente på år legger seg kl 19:30 når det er skole dagen etter og når det er fri så er det 20:30, men om sommerfrien og lengre ferier så hender det hun er oppe lengre, men som oftes så er hun så trøtt at hun kommer og sier at hun vil legge seg. Hun på 9 legger seg kl 20:00 og da har lilesøstra sovnet og så lenge de deler rom så synes jeg dette er en grei ordning. Jeg synes det er greit å legge dem så tidlig for da kan dem lese eller leke litt i senga før de sovner uten det går utover nattesøvnen deres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå