Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når står dere opp, første gang de våkner, eller spiser de første måltid i senga?

Her ender det opp med at vi spiser første, måltid kl 7 ca i senga så etter en times tid så sovner vi igjen og står opp 10 eller 11... da kan vi ligge å dra oss sikkelig i senga!! Håpløst da jeg egentlig er mer våken kl 7 enn kl 10. Men opp kl 7 da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe:) her står vi også opp i 9- 10 tiden. Spiser første måltid i 6-7 tiden i senga!

Skrevet

hehehe samme her, er kjempevåken egentlig kl 07, men gir henne pupp så sovner vi begge igjen og står opp 09 ca men da er mamma blitt kjempetrett igjen da.. hmm kanskje begynne opp kl 07 da..

Skrevet

Kveldsmat kl ca19.00-sover til 04-05.00.Nattmat.

Så kan vi sove alt fra 07-09.00.

Men skal han sove til 09 må han ligge på meg..;=)

Sove i senga kommer ikke på tale..

Men ser det nå at vi har bedre rutiner når vi står opp kl 07-08...Senere enn det er han vrang til og sove på formiddagen..

Skrevet

Det er nettopp det vi å tenker, at det er lik så greit at vi står opp i mellom 7-8 når hun våkner første gang for så å kanskje få en bedre rytme utover dagen?

Etter det har vært så varmt her så har det meste av rutiner gått en vei... rett ned:)

Kanksje v skal prøve å stå opp når hun våkner for å se hvordan dagene utvikler seg?

Skrevet

Lillegutt har det bedre når vi står opp etter hans klokke...Rundt 07-07.30.

Da tar han gjerne en morrahvil på 15 min.Formiddagshvil på 2 timer.

ettermiddag 30 min og så natta...

Dersom vi har lagt i senga til kl 09.00 eller nærmere 10 da er dagen ødelagt...egentlig for oss begge tror jeg.

Skrevet

Heheh, vi får vel prøve fra i mårra av å se hvordan det går når vi følger hennes rytme:)

Skrevet

Her står vi opp i 10-11 tiden.. Sover fra kl 20:00 til da i ett strekk uten mat eller noe.. Så det blir da første måltid..:-)

Skrevet

Følger rytmen hans. Han sover fra 18.30 til 06 - 07.00. Står da opp og kler på han, deretter er det frokost. han er 7mnd.

Skrevet

Jenta mi er 7 måneder og vi står opp rundt 7-7.30. Da har hun først fått morgenpupp i senga og er glad og fornøyd etter det :) Så står vi opp og hun får grøt og litt mer pupp. Ca. 1 time etter at vi har stått opp ligger hun og sover igjen, gjerne for et par timer.

Skrevet

Så heldige dere er .....vi er oppe mellom 5-6.30 og da har han fått første måltid i senga, men finner ikke roen igjen før etter 1-2 timer og vi legger oss nedpå igjen i rundt 1-2 timer. han er 9 mnd.

Skrevet

vi står opp mellom 09.30-10.30 og da har han sovet i strekk siden 19.30 dagen før.

Skrevet

Datteren min er 6 uker gammel, og her står vi opp i 10 - tiden. Da har hun gjerne spist kl. 4 og 7. Kl 7 er hun ofte ganske våken, men sovner igjen etter mat og bleieskift.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...