Plutseliten :) Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 from Spain Hatt 5 deilige dager. Vi slapp unna den heten som har vært her på Østlandet. Temperaturen har ligget på 22 grader,som kvalifiserer både til soling,bading i bassenget og i sjøen,og lette sommerklær.Isspising,fjellturer,graving i sanden,samle på steiner.Marked i Altea med shopping,tivoli i Benidorm og lang tur til fyret med en enorm utsikt. Vi har hatt masse kosetid med minstemann som er nøttebrun og enda lysere krøller Han er en fryd å reise på tur med.Storsjarmør som tilpasser seg det meste. Vi har slappet av og kost oss og hatt skikkelig kjærstetur Operasjonen til moren min gikk bra,det var en vanskelig kveld dagen før å være så langt borte.Ble noen telefoner og tårer. De kan med 99% sikkerhet si at det ikke har spredd seg.Hun må desverre ligge på sykehuset enda da det har oppstått noen komplikasjoner rundt såret. Vi var å hilste på henne igår,det var godt å se henne.Hadde kjøpt med to tunika,lette,vide og luftige.Nydelige farger og hun ble så glad På kvelden i går hadde vi 17 venner med barn på grillkveld....kjempekos.Masse god mat,drikke,frukt,bading og god stemning. Med eldstejenta har det gått bra.Streiken er over,og hun har tatt mopedlappen da vi var borte ) Å komme hjem til tropevarme var overgang.Fordelen er at 9 vaskemaskiner tøy var tørt på en dag Idag har vi fått vasket huset,lukt i grønnsakshagen og kost oss i hagen. Jeg er sliten nå,de siste dagers stress og tempo samt varmen, trigger MS"n så nå skal jeg ligge å late meg på sofaen resten av kvelden. Håper dere alle har det bra....og nyter sommer og sol,spiser jordbær og is!! God klem
♥Snulder Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Velkommen hjem! Artig at man drar til Spania for å "kjøle" seg for tiden;=) Men, men.... nyter varmen her hjemme så lenge den varer. Har forrige sommer friskt i minne..... Godt å høre at operasjonen til din mor gikk bra! Veldig god nyhet at de ikke fant spredning!!! Fortsetter å krysse fingrene for henne xxxxxxxxxx
Maud Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Hei! Fint å se deg igjen. Det er rart at folk reiser til Spania og har det kaldere enn hjemme, men det er jammen deilig med sommer! Fint å høre at dere koste dere uansett og jeg kan levende forestille meg hvordan minstemann sjarmerte alle der nede. Fint at de ikke har funnet noen spredning hos moren din. Håper hun blir fort bra av komplikasjonene. Nå må du slappe av masse og hvile ut sånn at du ikke blir syk!
tebekaa Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Velkommen tilbake, Plutseliten! Så fint at dere har kost dere! Nesten litt fint at det ikke var så varmt da, for da er det litt lettere å dra litt rundt og oppleve og se, sånn som dere har gjort:-) Og godt å høre at operasjonen gikk bra. Og legene sier jo ikke sånn uten at de har hold for det, så dette går nok riktig vei tenker jeg:-) Litt typisk eller? at store jenter som deg ikke kjenner sin egen begrensning... Inviterer til selskap, luker, vasker hus og tøy... when will they ever learn, when will they eeeeeeever learn. Mmm, jordbær og is hørtes ikke vondt ut. Får ta meg en tur i butikken:-) Klem tilbake
dritgrei hei hei! Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 velkommen tilbake, jeg syns det er fint å ha deg hjemme!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå