mammatiljonathan Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 jeg lurer på om noen av dere villle sett på dette som symptomer. jeg har en sønn på 2,5 så jeg har jo vært gravis før. nå går jeg på p-ring så sannsynlighetn for å være gravid er veeldig liten.men i det siste har jeg hatt flere humørsvingninger enn vanlig. mye mensmurringer i ryggen og en dag her kunne jeg kjenne utenpå og inni magen at det var "bobler". synes dette er veldig rart for det er jo gjerne det første tegnet til liv og det kjente jeg ikke sist før uke 18 eller noe. så langt på vei evt kan jeg jo ikke være, for da hadde det vel syntes? orker ikke igjen å ta nye tester på grunn av unødvendig bekymring. men synes dere det er noen grunn til bekymring? hadde det ikke vært fordi jeg ikke har jobb for øyeblikket hadde det bare vært koselig å fått en til, men man får vel bare en engangsstønad på 30000 eller noe om man ikke har jobb? huff vanskelig dette? noen gode råd? takk:)
mammatiljonathan Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. juni 2008 glemte selvfølgelig kvalmen. det hadde jeg nnesten ikke i det heletatt i forrige svangerskap. kanskje varmen gjør det? har hvertfall også vært unormalt mye kvalm i de siste 3-4 ukene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå