Gå til innhold

Hva?!?!!!!!? 100.000 barn?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De sier det på "1 år uten Madeleine" at 100.000 barn forsvinner fra Storbritania hvert år.... Er det mulig?!!

Fy f**n for en syk verden vi lever i jenter!

Vi må passe godt på barna våre!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det hørtes voldsomt mye ut!!!

hvor mange er det i Norge tro?

huff, det må være helt jæ... om barna forsvinner!! er Konstant hønemor for snuppelille her og gjør selvsagt alt for å passe på henne akkurat som alle andre gjør :)

er skummelt å tenke på at ungene en dah blir så store at de ikke kan holdes i hånda eller følges med på hele tida!!

Skrevet

syntes det var helt utolig mye!!! når vi skal til syden skal snuppa fint få sove i vognen om vi er sent ute å spiser uansett om det bare er 20 meter.. tar ingen sjanse

Skrevet

Det tallet kan umulig stemme.

I Storbritania bor det ca 60.000.000 mennesker. Det vil si at 1 av 600 skulle forsvinne hvert år. Ikke alle er barn. Om tallet holder seg stabilt og gjennomsnitts levealder er ca 75 år skulle det bety at mer enn hvert tiende barn skulle bli borte i løp av barndommen. Det tror jeg rett og slett ikke på.

Skrevet

Det var det jeg også reagerte på! UTROLIG høyt antall!

KAN ikke stemme, kan det det?? 100.000 barn liksom....

Skrevet

Selv om så mange barn forsvinner sa de jo ingenting om hvor mange som kommer til rette igjen da. Det kan jo være de fleste gjør det.

Skrevet

I storbritania fødes det så vidt jeg vet foresten mellom 700.000 og 800.000 barn hvert år. Om 100.000 skulle forsvinne årlig betyr det at et sted mellom hvert 7. og hvert 8. barn skulle bli borte i løpet av barndommen. I en klasse på 30 barn et det ca 4 elever!. Det kan rett og slett ikke være riktig.

Skrevet

Det betyr nok i såfall at det er så mange forsvinninger det meldes om i året. De aller fleste av disse barna dukker jo opp etter kort tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...