C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Jeg elsker fotball, så for meg er det ikke noe problem Men skjønner det kan bli kjedelig om man ikke er interessert! Får bare kreve din rett til andre programmer innimellom
Guttebaby:) Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Merker gudskjelov ingenting til det... Totalt likegyldige her i huset:)
Taun Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2008 Da er du heldig... Ser for meg 22 dager i fotballens ånd... Får håpe for samboer`n at jeg ikke føder under en viktig kamp da...
MegSelv82 Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 her er det en del fotball ja, ikke bare i under EM, men ellers også, engelsk fotball, norsk fotball. all fotball. å i dag skulle jammen meg sambo. ha enda en sportskanal inn i huset... vi som allerede har så mange fra før... ble selvfølgelig en krangel ut av det da.... vi mangler visst TV2 sport kanal... syntes det er formye med 100 kr. i mnd for kun en TV kanal jeg da. Han var visst ikke enig.
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 If you can`t beat them - join them!! Slå deg ned og sleng beina i på bordet og kos deg med en god kamp!
BlondieMom Skrevet 8. juni 2008 #7 Skrevet 8. juni 2008 Hos oss er det jeg som sitter å ser fotball, mens mannen min løper ut og inn av huset. Holder nemlig på å flytte, og etter to dager med mye kynnere er jeg blitt "tildelt" sofa og tv. Kjedelig! (Men viss det blir litt mål innimellom kan jeg la meg rive med;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå