Lykkelige pija Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 noen som bor der eller kjenner til det? gubben har lyst å prøve å flytte til Bjugn..
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Bodde der når jeg gikk på skole og jeg vil aldri flytte tilbake dit... Men det er bare meg da
Lykkelige pija Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2008 Får jeg lov å spørre hvorfor?? lett å få jobb der eller??
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Jeg syns det var en kjedelig plass egentlig. Om det er lett å få jobb eller ikke vet jeg ikke. Men jeg ville heller ha flytta til Brekstad
Sunshine med småtroll:) Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 neeei..ikke Bjugn!Uff..heller Brekstad som hun over sier..hehehe..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 8. juni 2008 #7 Skrevet 8. juni 2008 Hei. Bodde en time unna, i Åfjord. Bjugn er en fin plass. Men det er kjedelig der. Det samme er det på Ørlandet/Brekstad. Men det er flott for barnefamilier som ikke vil bo i byen. Som vil ha det landlig..... Langt å kjøre til Tr.heim er det også. Jeg går ikke til folk og anbefaler Fosen-halvøya for å si det slikt.. *kremt* ;o)
Lykkelige pija Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. juni 2008 Vi e begge fra bygde norge. Så vil helst bo litt landelig til. Driver med hund og Hest.
Sunshine med småtroll:) Skrevet 8. juni 2008 #10 Skrevet 8. juni 2008 hehe..hva med Orkanger, Melhus (Korsvegen er jo langt pokkers i vold på Melhus), Steinkjer eller Byneset? Det er landlig men samtidig nærme byen..Det er jo veldig fint på Byneset:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå