Gå til innhold

Mange som har IKM uke 24?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har IKM denne uka 12 juni=) Spennende, har ikke noe særlig symptomer, men forrige mnd hadde jeg masse og da var jeg jo ikke gravid, så kanskje jeg er gravid denne gangen som jeg ikke har symptomer.. hehe, er jo lov å håpe=)

Skrevet

Har også ikm den 12. Har heller ikke særlig med symptomer. Eneste er at særlig i dag har jeg en del mensmurringer. Utrolig irriterende egentlig. Akkurat som å ha mensen, uten å ha den! Ellers er det altså lite. Ikke ømme bryst, ikke oppblåst, ikke tørst utover det vanlige, var litt ekstra sulten i dag tidlig, men det tror jeg ikke har noen sammenheng, ingen tegn til noe festeblødning eller noe slikt, ikke halsbrann... Hadde jo vært fint å være gravid, og bare forblitt symptomløs! Greit svangerskap det *hihi*

Skrevet

Har IKM fredag 13 juni.

Bare 2pp detta her, men har latt være å tenke på d som har med graviditet å gjøre denne pp, så orker ikke kjenne etter symptomer eller noe. Får bare vente å se...

Skrevet

Har IKM i dag... Har hatt masse mensmurringer siste uka, noe jeg vanligvis ikke har... Og løper på do hele tiden . Hadde negativ test i dag, men håper fortsatt...

Skrevet

Jeg har IKM denne uken, men aner ikke når....etter å ha fått TR 1 uke før tiden sist måned, vet jeg ikke hvordan jeg skal regne på det. Men jeg hadde positive EL tester for halvannen uke siden, så det stemmer med en eller annen gang denne uken=)

Har ca 28-30 dagers syklus.

Har ikke et eneste symptom...desverre!Men vi får se:) Spennende er det jo uansett:)

Skrevet

Jeg har ikm den 12. Men har begynt å spotte, så jeg er nok ikke gravid desverre..... :-(

Skrevet

Ikm ca fredag 13.juni... tester nok ikke før lørdag. Forrige gang kom tr fem dager over tida, så regner med at jeg var superstressa, for jeg pleier å være rimelig rutinert på tr. Ingen symptomer forrige pp og eneste forskjellen nå er svimmelhet forrige uke og bittebittelitt ømme bryster noen få dager. Tror egentlig ikke det klaffet denne pp heller selv om vi slappet av og ikke var veldig oppsatt på å treffe de riktige dagene, men håper jo...

Skrevet

Jeg skulle hatt TR i går, men neeeei :) Ikke kommet enda, men tester ikke evt før slutten av uka :)

Spennende :)

Skrevet

Spennede ja! Har bestilt graviditetstester, og de kommer vel i dag eller i morgen, så da spørs deg vel hvor lenge jeg klarer å holde meg. Har ikm på torsdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...