Storebror & Lillesøster Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Har skrevet en del men det blir liksom så "oppdelt" ikke sammenheng mellom alt,hva kan jeg si,må jo si noe til min snille,sjønne mann som bare er god.
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 oppdelinga fikser du ved å ha goode overganger:-) samt en skål i ny og ne
Storebror & Lillesøster Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2008 He,he ja høres fint ut men er ingen taler det er første talen min og sikkert den siste.
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 hm; om du vul skrive opp noe du vil ha med er det lettere for oss å hjelpe deg:-) Du bør ha med noe om første gangen dere møttes. Fortell HVOR forelsket du var etc..kanskje også morsomme poenger herifra. Fortell om hans gode sider, men også litt om hans svake (på en morsom måte) ha med noe om barna deres. Husk svigerfamilien; fortjener gode ord - samt dine foreldre avslutt med : lars; jeg elsker deg...
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 dessuten: korte poenger du har kan du nevne på denne måten * Jeg elsker måten du tar deg av johanne på jeg elsker deg når du lager taco på fredagskveldene jeg elsker at du er like reiseglad som meg. Snartt reiser vi til.. sammen jeg elsker at du er så flink til å jobbe i huset...
Sessa ruger igjen... Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Det gjør da ingen ting at det er litt oppdelt, men sett det litt i system. Jeg valgte en inndeling på talen min som var ca sånn: en takk til mamma og pappa for min oppvekst en takk til svigers for flott sønn historien om hvordan vi møttes, med sitater fra dagboken min fra jeg var nyforelsket litt småhistorier fra tiden vi datet og fra forholdet frem til bryllupet alle følelser jeg har for han (laaaaaangt avsnitt!) tanker om fremtiden skål Talen min var laaaaaang, men som jeg sa til meg selv: "det er vår dag og jeg er bruden, ingen har noe med hvor lang talen min er!"
Storebror & Lillesøster Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2008 takker for tips skal få med meg det,må huske og bytte ut lars til det rette navnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå