ragna Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 neste gang jeg skal på stranden vil jeg ha meg frabedt skinnende kviser rett i fleisen! æsj! hørt om clearasil eller? pubertale tendenser rammer ofte middelaldrende menn i middelalderkrise. ta deg en tur på apoteket, de kan sikkert hjelpe deg ikke plukk!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Altså!! jeg var FAKTISK helt kvisefri da jeg inntok stranden!! ikke en sjel som oppdaget mitt lille krater heller!! Jeg derimot har måttet lime igjen øynene for å slippe å se alle de deigetee damekroppene, med ekstreme strekkmerker, cellulitter som minner om ei slagmarrk samt sjenerende hårvekst og det aller nyeste!! Åreknuter!! yæææææææææææææææææææææækkkkkkk:-)
ragna Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2008 du må befinne deg i paradis for tiden - din egen fetisj-årstid er ankommet! hvor enn du snur deg får du dekket ditt eget behov for åreknuter, krater, fett og gilde. du får se det fysisk, du slipper å sitte på kranglesiden og bare fantasere til fetisjen din. du må storkose deg ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå