MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Jeg er forlover til bruda... Hvordan begynner jeg talen??
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Vil du begynne med humor? Eller mer alvorlig med en gang? Kan jo si noe sånn som Kjærebrudepar.. Jeg har kjent bruden i (X)antall år, og skjønte med en gang jeg så (mannens navn) at han var den rette for henne. Eller: Jeg så på det som en ære og bli valgt til forlover, men nå som jeg står her og skal holde tale for ca 100 (?) mennesker er jeg ikke helt sikker lenger på om det er en ære eller en straff? -->hvis du vil ha litt humor?
MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2008 Morro Takk for forslagene!! Korsen avslutter man da?? Hjelpes så vansklig!!!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Ja hvordan avsluttes en tale..?? Ja det er vanskelig.. Kan avslutte slik min mann avsluttet da vi giftet oss. Blir vel sånne standard avslutninger som lykke til videre i livet med kjærligheten, hus, hjem jobb og hverandre. Og ikke glem at selv over de mørkeste skyer er himmelen alltid blå, og en viktig regel og ta med på veien er å ikke legge seg som uvenner, men starte hver ny dag med blanke ark" Veldig klisje da men, så får du sikkert fram noen tårer..Jeg gråter alltid i brylluper hehe.. Så kan du jo ta en slik "ps. husk å oppkalle deres førstefødte etter meg, favoritt "tanten" til barnet" Eller "ps, husk å nevne be meg ofte hjem på middag til dere" eller noe i den duren.. Når er bryllupet`?
enik<3M06&L08<3 Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 bare ikke begynn talen med "jeg er ingen god taler" el noe i den duren, det ødelegger hele talen,hehe
Mai mor Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Kjære brudepar! Gratulerer med dagen og hverandre! Det er en stor ære for meg å få lov til å være forlover for deg......... Avslutter med f.eks: Da gleder jeg meg til festen videre i kveld, og ønsker dere all lykke videre som ektefolk. Jeg vil avslutte med en skål for brudeparet. SKÅL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå