lindamalmsten Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Noen flere som har båt og er med ut på den når man er høygravid. Jeg kom hjem fra overnattingstur med båten vår idag, og det var endel bølger på vei hjem, blir veldig sliten i magen, mye kynnere og sliten i bekkenet. Kan det resultere i tidlig fødsel? Noen som vet noe om dette? Jeg tror ikke jeg skal være med når det er sånne bølger igjen, men vil jo ikke sitte hjemme hele tiden. Ellers er jeg helt frisk og rask, det er bare blytungt å bære på.
mamma050308 Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Var på båttur store deler av svangerskapet, var mer sliten etter "bølgetur", men ikke noe mer. Fødte på termindato, så for meg ble det ikke for tidlig fødsel. Snakket med fastlegen før vi dro på båttur første gangen (i februar), ca 5 uker før termin, og han sa at så lenge jeg følte meg fin så var det ingen problem. Hadde litt kynnere, men ikke så mye. Snakk med legen din, så får du 100% sikkert svar.
lindamalmsten Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2008 Jeg hadde spurt jordmor, men hun sa det ikke var noe farlig. Greit å spørre noen som har erfaring også. Tusen hjertlig for svar, regna vel egentlig med at det ikke gjorde noe. Men blir sliten ja, når den tunge kula humper opp og ned ;o) Men da kommer han nok ikke før om 3 uker uansett.
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Jeg var ute i båt i helgen. er 41 uker på vei og drittlei.. håpet egentlig at bølgene skulle være m på å sette igang noe, men er vel egentlig bare stiv og støl i bekkenet etter å ha hoppet rundt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå