gifteklar gravid og kvalm Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 blødde 24. mai tok ut spiralen 30.mai så da skal det vel være eggløsning i disse dager... vi ar egentlig tenkt å vente til høsten med å prøve fordi vi skal gifte oss i førsten av aug.... men så har vi snakket litt sammen og bestemt at vi ikke aktivt skal gå inn for å prøve men heller ikke passe på så vi beskytter oss... hvor normalt er det å blir gravid så lett da? er det mer vanlig at det går et par mnd før spira sitter for de fleste eller? litt spent nå ja hehe
lionkittens Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Slik tenkte vi og du ........... og jeg var nesten 3 mndr på vei da vi giftet oss...... (men ingen så det for jeg fikk ikke antydning til mage för jeg var i 4 mnd ) hehe... måtte bare sy ut kjolen over bysten istede for inn som var planen ha ha
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2008 jeg vil jo da være ca 10 uker på vei og syns ikke det vil være noe problem å gifte seg da mtp kjole og slikt så vil jeg nok være veldig lik jeg er nå så du ble gravid med en gang da?? merker at jeg er skikkleig verpesyk nå og mannen også. hehe
susemor-3 små Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Du kan bli gravid så fort spiralen er ute, så det er absolutt mulig...
Gjest mphs Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 For noen klaffer det fort og for andre ikke. Vi brukte lang tid på nr.1 og nr.2 satt på første forsøk.
lionkittens Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 jepp ble gravid med en gang ved förste egglösning =) PS om du da er 10 uker på vei så belive you me du har fått big boobs allerede da =)
Gjest mphs Skrevet 8. juni 2008 #7 Skrevet 8. juni 2008 Hun trenger da ikke få store pupper selv om hun er gravid. Jeg har ikke fått større bryster før melken kom etter ungene var født.
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. juni 2008 da jeg gikk med snuppa var det ingen forandringer på kroppen før jeg var rundt 4 mnd puppene ble ikke store før helt på slutten også da jeg begynte å legge på meg...
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 8. juni 2008 #9 Skrevet 8. juni 2008 Men det med mage er veldig individuelt. Jeg fikk raskt mage, selv om jeg spydde og spydde. Hadde faktisk problemer med å skjue det i tre mnd....
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. juni 2008 men er det ofte likt med førstemann og neste gnag man går gravid da om man får mage?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå