Gå til innhold

Hvordan er en Monica da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil fortelle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun som jeg kjenner er en forferdelig bitch... dessverre!

Skrevet

Harry, harry, harry.

Et barn av 80-tallet, som fredeles har helbleket hår, tilbringer sommerene i campingvogn og har rykte på seg for å være løs på tråden.

Skrevet

Det er søstera mi :-)

Hun er født på 70-tallet, er veltrent og søt. Veldig blid og sosial, har flere venner enn noen annen jeg kjenner... Høyere utdanning, og jobber med mennesker.

Skrevet

Monica ble født midt på 70-tallet. Eldst av to søsken. Store pupper med pen kropp. Populær blant guttene, mens en del av jentene på u-skolen var sjalu, og ble derfor baksnakket en del (selvfølgelig uten grunn).

Flink på skolen, og tok servitørutdanning. Jobbet en del år i Oslo før hun flyttet hjem til hjembygda og traff en mann fra nabobygda på puben. Giftet seg etter et par år, og fikk to jenter. Er nå gravid med nr 3, en gutt som kommer i september.

Skrevet

monica er født på 70 tallet, har mange venner rundt seg til en hver tid, et naturlig midtpunkt, søt, morsom. Trur ikke jeg overdriver når jeg sier jeg kjenner 10 stk monicaer :) Og alle er hyggelige

Skrevet

Merkelig nok så er alle Monica'ene jeg kjenner psykisk utviklingshemmet... Hehe! Har jeg faktisk ikke tenkt på før...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...