Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 hun som jeg kjenner er en forferdelig bitch... dessverre!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Harry, harry, harry. Et barn av 80-tallet, som fredeles har helbleket hår, tilbringer sommerene i campingvogn og har rykte på seg for å være løs på tråden.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Det er søstera mi :-) Hun er født på 70-tallet, er veltrent og søt. Veldig blid og sosial, har flere venner enn noen annen jeg kjenner... Høyere utdanning, og jobber med mennesker.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Monica ble født midt på 70-tallet. Eldst av to søsken. Store pupper med pen kropp. Populær blant guttene, mens en del av jentene på u-skolen var sjalu, og ble derfor baksnakket en del (selvfølgelig uten grunn). Flink på skolen, og tok servitørutdanning. Jobbet en del år i Oslo før hun flyttet hjem til hjembygda og traff en mann fra nabobygda på puben. Giftet seg etter et par år, og fikk to jenter. Er nå gravid med nr 3, en gutt som kommer i september.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 monica er født på 70 tallet, har mange venner rundt seg til en hver tid, et naturlig midtpunkt, søt, morsom. Trur ikke jeg overdriver når jeg sier jeg kjenner 10 stk monicaer Og alle er hyggelige
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #7 Skrevet 8. juni 2008 Merkelig nok så er alle Monica'ene jeg kjenner psykisk utviklingshemmet... Hehe! Har jeg faktisk ikke tenkt på før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå