Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller dvs når de begynner å spise grøt til de stopper selv.. Har begynt med dette nå.. siden hun ikke har magevondt og tåler grøten bra...Gir henne til lunsj og kvelds...(litt over 4 mnd)

Hvordan gjør dere det med mme og grøten? gjennom måltidet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår spiste ikke full porsjon før han var ca 8 mnd. Men vi brukte lang tid med å få han til å like fast føde. Fullammet til han var 6 mnd.

Skrevet

vi er oppe i 1 porsjon nå til kvelden, og da er hun mett..linnea får vann på flaske til måltidet..( tilbyr henne litt mme etter grøten, men da orker hun ikke mer! jeg gir litt fruktmos til lunsj, ellers får hun mme. Er det "vanlig" å gi grøt til frokost også? Sikkert dumt spm,hehe..men er helt nybegynner på dette, syns alt dette med maten er litt vanskelig!!

Vi har styrt litt,men nå spiser hun fint og godt i alle fall :)

Skrevet

Jeg gjør det samme som deg. Fruktmos til "lunsj", og grøt til kvelden.

Skrevet

Jeg har gitt til frokost og kvelds i denne tilvenningsperioden.. Men tenkte begynne med det kun om kvelden nå kanskje:)

Jeg og syns dette med maten er vanskelig jeg og.. du er ikke alene!

Skrevet

får babyen litt mme,så fruktmos og mme tilslutt til lunsj eller?sikkert forskjellig alder på babyene våres ang dette..

Skrevet

signerer ;)

hehe...får ikke til å få henne både melk og grøt eller annen mat...vil bare ha vann til annen mat...

ellers må hun få grøt mellom to måltider ca..

Skrevet

hehe, godt å høre at det ikke bare er meg ;)

Jeg gir fruktmos med most banan i mellom måltidene med mme..Hun har 3- 4 flasker med 220 ml (Hipp) pr dag! Hun er 4 mnd 10 dager gammel forresten :)Hvor gammel er de jente me_84?

Skrevet

Min ble 4 mnd i går:)

Hun spiser kjempe lite men hun har noe KISS greier tror jeg..Skal ringe osteopat i morgen!

Ellers vil hun ikke ha mme og grøt samtidig her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...