tuppen og lillemor Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 ????????????? det er ca 10 elller 12 dager siden, og hun er så grinete, og veldig klam,eller kaldsvett.
susemor-3 små Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Kan ikke huske at mine to reagerte heller...
Meg og bøllegutta!! Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Det vil du ikke vite hehe.......... Neida........ fra spøk til alvor... 8 dager etter vaksina fikk han høy feber. Etter 2 dager med feber ble han full og da mener jeg FULL av utslett....... Så neste dag ble gan helt grusomt grinete.......... da gikk vi til legen og det var reaksjon på vaksina slevfølgelig og øreverk som da var på retur................!! Så gikk det ei ueke og nå er han forkjøla hehe........ kan vel ikke skylde det siste nå på vaksina men............... før vaksina hadde han ikke vært antydning til syk på flere mnd og etter vaksina har alt kommet av snørr , feber og hosting!!! men alt går over : )
2005&2010 Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Jenta vår reagerte ikke. Merket ingen forskjell
tuppen og lillemor Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2008 ok det er jo ikke alle som reagerer. hun er bare grinete og trøtt, litt utslett, mest på magen, men det fikk hun etter å ha hatt på redningsvest, tror jeg iallfall, men det er vel ikke farllig å gå ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå