Gå til innhold

Vær så snill å hjelpe meg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var å falt i dag på en gress plen hjemme hos min mor. falt på hofta..

etter det har jeg hadd og har ennå skikkelig vondt over skambenet(stygt navn).. og har hatt mye kynnere, som er ubehagelige og har nå murringer bak i ryggen og har vært kvalm og i relativt dårlig form..

Er dette noe å ringe føden for?? Er litt bekymra, men vil ikke uroe meg altfør mye... vet noen hva dette kan være?? Har ikke vært plaget med vondter i "skambeinet" før...

HÅPER PÅ SVAR FORT!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oida... Jeg ville kontaktet føden ja.. Lykke til!

Skrevet

jeg hadder ringt føden og hørt med de, siden du føler deg uvel etter fallet.

Bedre å ringe å mase engang for mye.

langt på vei?

Skrevet

okey.. har 19 dager igjen til terminen..

tenkte å vente til litt senere å se om det utvikler seg til noe mer vondt, da jeg har 2 små krabater fra før og det ikke er så lett å få barnevakt til dem...

Skrevet

Hei !

Jeg hadde ringt føden var jeg deg, du har murring i ryggen, vært kvalm og har hatt mye kynnere etterpå, så ja jeg ville ha ringt dem og spurt om å få komme på en sjekk sånn at du slipper å gå å uroe deg for det første, men også for å konstantere at alt er i orden med bebisen. Lykke til å la meg få høre hvordan det går med deg, klem :-)

Skrevet

okey..tusn takk for svar!:)

klem tilbake..:)

Skrevet

Jeg er så spent på utfallet... ringte du? Og hva sa de???

Klem fra meg

Skrevet

det har gått litt over med kynnerne, så tenkte å vente litt å se... som sagt, så har jeg 2 til her hjemme, å barnevakt er det ikke mulig å bare rope på...

så jeg skal se om det utvikler seg....

men vondtene i skambenet er der når jeg reiser meg å går.. hva er det det kommer av egentlig????

Skrevet

Jeg har også vondt i skambeinet ved bevegelse, men har fått beskjed om at dette er fordi bekkenet er "løsere" nå mot slutten.... Kan hende du bare har fått slått det litt ut av stilling... Hmm... Du kan jo ringe for å roe deg ned litt. Er jo ikke sikkert du trenger barnevakt for det:) kanksje du bare får gode råd:)

Skrevet

ja, du har vel rett..

nå er det begynt å presse litt bak i rompa å magen er konstant hard....:(

Skrevet

Da ringer du å hører!! Bedre å høre hva de sier der! Lykke til- og fortell videre hva som skjer!

Skrevet

Dette ble spennende, håper på en oppdatering;) Lykke til uansett!!!

Skrevet

For meg høres det ut som du har slått bekkenet ditt..

Jeg har vondt i skambeinet pga bekkenløsning, Spesielt når jeg ligger i senga, og i det jeg tar i for å snu meg så "hogger" det til i skambeinet.. Kan også gjøre litt vondt der når jeg går, spesielt om jeg har sittet lenge stille.. Jeg får også masse!! kynnere når jeg har vært mye i aktivitet o.l Men jeg er ingen ekspert, så hør med legen din eller jm..

Lykke til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...