Milla med spettn :) Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 hei. Jeg føler at magen min endrer seg fra dag til dag. er i uke 16. igår så jeg nesten skikkelig gravid ut, det har jeg gjort noen dager, men idag er magen liten igjen. er det vanlig at den kan være mindre noen dager?? takk for svar
Sina med Sprellings Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Ja, min endret også størrelse en del, merket det særlig noen uker tilbake. Noen morgener var magen nesten like flat som før, og etter middag så den gravid ut. Nå ser jeg gravid ut hele tiden, og det gjør sikkert du også snart:)
Milla med spettn :) Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2008 føler man er i det stadiet at folk lurer på om man kanskje bare har lagt på seg på magen hehe gleder meg til det ikke er noen tvil om hva som er i magen.
Ina25♥med gull i magen Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 JA! Noen dager føler jeg meg svær, andre dager er magen nesten borte... Og merker også stor forskjell fra morgen til kveld. Jeg er 16+5. Gleder meg til det ikke er noen tvil om hva som er i magen min, jeg også Nå tror jeg det mest ser ut som jeg har lagt på meg noen kilo... Merket en morsom ting, når jeg forteller noen at jeg er gravid - ser de ALLTID rett ned på magen... hehe... En helt naturlig reaksjon, men slår aldri feil;)
Mamma til en engel<3 Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Heihei:) Man er ofte myye "større" på ettermiddag enn på morningsen fordi det er mye luft i magen på kveldene etter all spising, drikking osv osv. hadde det slik jeg også rundt uke 16. men er nå i uke 25+4 og magen har endelig begynnt å komme for fult! DEILIG!;p Fått en skikkelig "gutte"magekul:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå