Gå til innhold

Liker deres små Drikki fra Nestle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi likte det helt klart ikke. Spyttet det ut, mens hun sa "uæææææ". Ikke noen hit alså. Smakte på det selv og synes det var ekstremt søtt. Nå skal det jo også sies at jenta mi elsker grønne epler da, og de er jo ikke spesielt søte. Synes kanskje det var litt voldsom smak for så små, hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke smakt på det selv, men lillebror liker det veldig godt. Han drikker ikke en hel/ en halv, men noen super går ned.

Skrevet

Mini fikk smake for første gang i går og drakk ca en halv fra en flaske med alt for få hull, så mulig han hadde spist mer hvis han ikke måtte jobbe sånn for å få det i seg. Jeg synes det smakte omtrent som bananmilkshake og det er jo ca det det er...

Skrevet

Hva bruker dere for å servere dette i? Har flasker med mange hull (Avent 4+), men det går ikke. Hjelper heller ikke med tutkopp o.l. Synes egentlig dette var et tåpelig produkt, kan ikke helt se nytteområdet. Føler jeg burde prøve litt til siden jeg har en del pakker liggende (Buzzador).

Barna til venninnene mine likte ikke Drikki.

Skrevet

Synes 250 ml altfor mye. Skulle vært mindre bokser. Min klarer ikke å drikke mer enn noen få slurker av gangen. Og det er jo bare holdbart i 24 t etter åpnet boks. Når heller litt oppi et glass, så klarer likevel ikke vesla min å drikke så mye (hun er 10 mnd). Og da må jeg jo hive resten, for det innbyr ikke akkurat å ta vare på restene i glasset, for det ser ikke delikat ut denne drikken. Ikke rekker vi heller å bruke opp boksen heller, slik at den må hives når over halvparten er igjen.

Nei, dette var ingen drikk som var noen suksess, synes jeg.

Skrevet

Han elsker de, både drikki fra nestle og smootie fra småfolk, drikker til det er helt tomt.. så de bruker vi når vi er på tur, kjempe greit :) Han er 14 mnd da :o)

Skrevet

Her går det ned på høykant, men det gjør forsåvidt alt hun får i munnen:-D

Skrevet

Går ned på høykant her også!! Å her bruker vi aventflaskene med 3 hull å han får det helt fint ut han. Kanskje han suger hardt? Vet ikke jeg.. Han kan drikke en hel han... han er snart 9 mnd forresten:-)

Å jeg syns den smakte kjeempe godt selv!!! Mmm:-) hehe

Skrevet

mini elsker det. han får en halv kartong hver dag til lunsj i lag med skiven sin.

syns den er GENIAL siden min nekter å drikke melk. så da får han litt kalsium o.l. i seg.

Han drikker fra bambino-tutekopp.....

Skrevet

Har ikke prøvd d. hær går d kunn i vann og pupp. trenger ikke noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...