Gjest Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Jeg satt inn kobberspiral for 2 mnd siden fordi jeg har en liten jente på 11 mnd og begynner i ny jobb om 2 mnd. Dette var virkelig en overraskelse! Hadde egentlig tenkt å vente til neste sommer før vi begynte prøvingen igjen. Flere som har blitt gravid med kobberspiral? Og som har 2 så tette? Uff ...nå har jeg mange følelser på en gang!
AM&SØ&B-B&A-G&Q&G&K-F<3<333 Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Jeg har tre og dem er alle under alderen 3!!!!
susemor-3 små Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Har hørt om flere her inne, og ellers, som er blitt gravid med kobberspiral ja. Hadde det selv et år etter at nr 2 var født, med masse plager, men følte meg aldri trygg på den. Til slutt ble den utstøtt av seg selv mens jeg nappet ut en tampong... Jeg har 22 mnd mellom mine to første, ganske tett, og det går superbra. For oss var det planlagt - skulle gjerne hatt de tettere, men ble ikke gravid før storesøster var 13 mnd. Du bør komme deg til legen. Det anbefales at spiralen fjernes. Det er en litt større riskiko for spontanabort i forbindelse med at de fjerner spiralen. Men allikevel bedre å fjerne den enn å gå graviditeten ut med spiralen i kroppen fordi du da evnt risikerer for tidlig vannavgang.
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Jeg har aldri brukt kobberspiral, men har to barn med 18 måneders mellomrom. Helt topp!!
chill+enda en til Skrevet 8. juni 2008 #7 Skrevet 8. juni 2008 Er det ikke så at det er økt fare for svangerskap utenfor livmor også da, med kobberspiral?
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #8 Skrevet 8. juni 2008 Ja jeg skal ringe legen i morgen og få den fjernet. Takk for alle svar, godt å høre noen har gode erfaringer med tette barn! Må jo innrømme jeg har litt splittede følelser her... Men heldigvis få jeg vært i den nye jobben hvertfall 6 mnd før fødsel så da sikrer jeg hvertfall fødselspenger:)
fox`y Skrevet 8. juni 2008 #9 Skrevet 8. juni 2008 jeg har 2 gutter som d er 2 år mellom akkurat. men har ikke blitt gravid me kobberspiralen da. satte inn den når minstemann var 7 uker:) gratulere iallefall:) går nokk bra me 2 tette, de får mye glede av verandre.
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #10 Skrevet 8. juni 2008 Ja det er sant. Blir spennende når mannen min kommer hjem nå snart. jeg fikk ikke tak i han på jobb i dag så han vet ikke noe enda......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå