Gå til innhold

Hell i uhell;) (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei! Fikk så lyst til å dele dette med dere:) Jeg er en av dem som ikke fant ut at jeg var gravid før jeg var 14 uker på vei. Jeg og sambo hadde hatt et lite "uhell" og tok derfor angrepille. Bakpå den pakken står det at mens kan bli noe uregelmessig i en tid fremover etterpå. Ok, tenkte jeg, og var forberedt på dette. Da jeg allerede fikk mensen måneden etterpå tenkte jeg at da var alt som det skulle. Ikke var jeg kvalm, ikke fikk jeg større pupper eller noe annet av symptomer. Alt var bare såre vell.

Fikk mensen måneden etterpå og (må bare si at jeg er en person som er velsignet med et noe ynkelig månedlig besøk, og det er ikke uvanlig at jeg blør veldig lite.) Når sommerferien var igang var det noe som begynte å skurre... vi var på en hyttetur med foreldrene til sambo på sørlandet, "fanget" på en liten hytte. Jeg er en ganske slank person, og når jeg våkner om morgenen pleier magen min å være helt flat. Dette var den ikke lenger, selv om jeg ikke hadde lagt på meg i den forstand. Hadde det ikke vært for at dette var midt i bikinisesongen hadde jeg aldri tenkt tanken en gang, men nå var jeg plutselig veldig sikker i min sak. hehe.. Fortalte det til samboeren min med en gang tanken slo meg, og vi begynte med en gang å legge planer om hva vi skulle gjøre. Det første vi gjorde når vi kom hjem var å ta en test, og den kunne ikke vært sterkere positiv.

Nå er vi ganske unge begge to, selv om vi har vært sammen veldig lenge, så det hadde aldri vært aktuelt å planlegge en graviditet, men siden jeg var så langt på vei trengte vi heller aldri å tenke tanken om abort. Noe jeg er utrolig glad for.

Så nå sitter vi her, to studenter, med ei nydelig lita tulle vi aldri hadde hatt viss det ikke var for at jeg var så "dum". hehe.. Gleder meg allerede til nestemann:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...