Gå til innhold

Dere som har hatt fissur?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heter det foresten det? Ble dere kvitt det? Jeg har hatt det i 4 mnd snart og klarer snart ikke å gå normalt på do, når jeg kvier meg så utrolig mye.

Har vært til legen 2 ganger, fått stikkpiller og krem. MEN det gjør fortsatt veldig vondt! Har normal avføring, spiser mye fiber, men det gror aldri!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble kvitt det etter fire dager... Spiste fibertilskudd og smørte med zinksalve. MEN nå har jeg fått en ny analfissur, og det er sinnsykt vondt. Viktig å holde avføringen bløt, altså få i seg mye fiber.

Skrevet

huff, dere har min dypeste medfølelse;-(

Skrevet

Heheh, ja ikke sant?:) Jeg kunne heller født en gang til enn å ha dette mere!

Det komiske er jo at jeg fikk det etter fødsel, etter blodoverføring og jerntabletter:)

 

Håpløs plass å få rift på....

 

MUlig jeg skal få kjøpt slik fibertilskudd, hm!

Skrevet

Hva er fissur? *dummemeg*

Skrevet

rift i endetarmen... jævli vondt!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...