leilu Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Siden det er så veldig varmt om dagen, kunne jeg ikke dy meg da vesla på tre satt i sitt lille basseng ute i hagen i går. Jeg tok på meg en bikini og jumpet oppi - Gud, så herlig! Måtte sitte med beina i kors for å få plass, og så vel nærmest ut som en liten Buddha der jeg satt. Vesla så misbiliggende på meg, kikka på sin egen badedrakt - også kom det..: "Jeg har i hvert fall truse på meg jeg, da!" Jeg lo og svarte at det har jo jeg og, men den gikk hun ikke med på, gitt. Neivel...stor mage, sa du?
Hanne,1 gut+venter 1 jente:) Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Det minnte meg om ein lignende episode. Eg sat i sofaen og ville fortelja om babyen i magen til guten min på tre år. Eg drog opp genseren og viste stolt fram magen min og sa: "Sjå så fin mage mamma har !" Men han berre måpte og såg heilt overraska ut og sa: " Oj, har du ete litt mykje ???? "
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Fick kommentar av tante barnet på 5 år idag. Vi var på båt tur och jag stog i bikini. Hon såg på mig med stora ögon och sa: Tante, varför har du SÅÅÅ stor mage? Den är kjempe svææææær. Hon hade glömt att vi skulle få en bebi hon, hihi... Men det är så härligt att de frågar, rätt från levern
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå