Gå til innhold

Halla alle sammens!!!!


AM&SØ&B-B&A-G&Q&G&K-F<3<333

Anbefalte innlegg

Skrevet

Cher ??

Nå er det deilig vær i Norge azz !!!! Ista måtte jeg ta av trusa når jeg satt på terasen på Ellingrud hvor jeg bor!!!! Skulle tro at jeg var i Somalia!!! Varmt for unga i sånn varme da!!! Kan dem egentlig bade i saltvann når dem er under 1??? Lest no om det …….. Ellers har vi akurat kommi hjem fra tur i sverige ^^ Hele famen^^ ^^ ^^ ^^ ^^ - dritt koooooooooozz^^ Var i Gøteborg^^ Ellers med dere a?

 

*klemme*

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

******dytter litt*******

Skrevet

******dytter litt*******

 

 

For 2 gang :(

Skrevet

Godt du kom for å lage litt liv her :D

 

Så da kan jo jeg fyre løs med det du håper på da!!

 

Og elelrs har du det bra truseløs?? Og mor til 3 når du er 20 år????

Jævlig bra jobba :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Der fikk du det du ønsket, spørsmål og oppmerksomhet!!!

Skrevet

Det der gidder jeg ikke svare på!!! Du har faen ingen grunn til å vere ufin!

Skrevet

OMG! Truuuuseløs?! seriøst? :P

Skrevet

haha et forumtroll??

 

Skrevet

OIOIOIOIOI, et sinna forumtroll også!!! HAHAHAHA

Skrevet

Er det mulig??!! Tåplig innlegg,men du får jo oppmerksomhet da!

Skrevet

Forumtroll??

 

Gidd a.... Trenger ikke vere duster!!!

Skrevet

skjønner du er født i 88 og lite voksen... skriver jo som alle fjortisene gjør! Masse skrivefeil og! skaff deg et liv a,en annen hobby kanskje!

Skrevet

Ikke ver slem mot mennesker du ikke kjenner! Ser ikke vitsen med at du rakker ned på meg som person uten grunn!! Ikke alle skriver like bra og ikke snakk til meg som om du er sinnsykt overlegen.....

Skrevet

Herrigud er ikke her for å skremme eller no men det er ingen vits i å plage meg når jeg ikke har gjort dere no slemt???

Skrevet

Trusetroll??

Skrevet

haha trusetroll..:P:P

Skrevet

GORW UP!!!

Skrevet

Ikke nødvendig å trekke resten av oss som er født i 88 under samme kam;) Hehe.. ble litt fornærmet nå.

Skrevet

Jeg og.... Vits liksom???

Skrevet

Trusetroll???? *ler meg skakk*

 

 

Detta var jo "nesten" god underholdning detta, for å holde meg våken en times tid til!!

 

Skrevet

Skrev ikke det til deg "trusetroll".. Den var rettet til Noramor:p

Skrevet

Ingen som drar de som er født i 88 under en kam.

 

Trusetrollet: Gamle er barna dine da??

Skrevet

Haha, dette kan bli gøy :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...