AM&SØ&B-B&A-G&Q&G&K-F<3<333 Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Cher ?? Nå er det deilig vær i Norge azz !!!! Ista måtte jeg ta av trusa når jeg satt på terasen på Ellingrud hvor jeg bor!!!! Skulle tro at jeg var i Somalia!!! Varmt for unga i sånn varme da!!! Kan dem egentlig bade i saltvann når dem er under 1??? Lest no om det …….. Ellers har vi akurat kommi hjem fra tur i sverige ^^ Hele famen^^ ^^ ^^ ^^ ^^ - dritt koooooooooozz^^ Var i Gøteborg^^ Ellers med dere a? *klemme*
AM&SØ&B-B&A-G&Q&G&K-F<3<333 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. juni 2008 ******dytter litt*******
AM&SØ&B-B&A-G&Q&G&K-F<3<333 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2008 ******dytter litt******* For 2 gang
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Godt du kom for å lage litt liv her Så da kan jo jeg fyre løs med det du håper på da!! Og elelrs har du det bra truseløs?? Og mor til 3 når du er 20 år???? Jævlig bra jobba Der fikk du det du ønsket, spørsmål og oppmerksomhet!!!
AM&SØ&B-B&A-G&Q&G&K-F<3<333 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2008 Det der gidder jeg ikke svare på!!! Du har faen ingen grunn til å vere ufin!
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 8. juni 2008 #10 Skrevet 8. juni 2008 Er det mulig??!! Tåplig innlegg,men du får jo oppmerksomhet da!
AM&SØ&B-B&A-G&Q&G&K-F<3<333 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. juni 2008 Forumtroll?? Gidd a.... Trenger ikke vere duster!!!
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 8. juni 2008 #13 Skrevet 8. juni 2008 skjønner du er født i 88 og lite voksen... skriver jo som alle fjortisene gjør! Masse skrivefeil og! skaff deg et liv a,en annen hobby kanskje!
AM&SØ&B-B&A-G&Q&G&K-F<3<333 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 8. juni 2008 Ikke ver slem mot mennesker du ikke kjenner! Ser ikke vitsen med at du rakker ned på meg som person uten grunn!! Ikke alle skriver like bra og ikke snakk til meg som om du er sinnsykt overlegen.....
AM&SØ&B-B&A-G&Q&G&K-F<3<333 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #16 Skrevet 8. juni 2008 Herrigud er ikke her for å skremme eller no men det er ingen vits i å plage meg når jeg ikke har gjort dere no slemt???
T**** mamma:) Skrevet 8. juni 2008 #20 Skrevet 8. juni 2008 Ikke nødvendig å trekke resten av oss som er født i 88 under samme kam;) Hehe.. ble litt fornærmet nå.
AM&SØ&B-B&A-G&Q&G&K-F<3<333 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #21 Skrevet 8. juni 2008 Jeg og.... Vits liksom???
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #22 Skrevet 8. juni 2008 Trusetroll???? *ler meg skakk* Detta var jo "nesten" god underholdning detta, for å holde meg våken en times tid til!!
T**** mamma:) Skrevet 8. juni 2008 #23 Skrevet 8. juni 2008 Skrev ikke det til deg "trusetroll".. Den var rettet til Noramor:p
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #24 Skrevet 8. juni 2008 Ingen som drar de som er født i 88 under en kam. Trusetrollet: Gamle er barna dine da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå