Gjest Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 En del splittede følelser her nå, satt den jo inn for 2 mnd siden fordi jeg har et barn på 11 mnd og koser meg foreløpig som mamma til 1. Begynner i ny jobb om 2 mnd og dette var virkelig ikke med i planene mine:( Uff føler meg som et dårlig menneske som ikke ser på dette som en stor glede, men jeg hadde virkelig håpet å vente et par år før jeg ble gravid. Andre som har 2 så tette? Hvordan er det?
Trulte76 Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 ojsann. Jeg har ikke så tette, men hvordan blir det ang spiralen når man er gravid med spiral? Blir den tatt vekk eller bare liggende der? Det går nok bra med to tette skal du se
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Jeg får bare la det synke inn... De tar visst bort spiralen også er det en liten større sjangse for at svangerskapet er utenfor livmoren så det gjenstår å se. Livet er virkelig fullt av overraskelser!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Er nok helt vanlig følelse og ikke føle noe glede sånn umiddelbart når det ikke var planlagt i det hele tatt. Men mange mener det er veldig bra med to tette, barna får jo utrolig glede av hverandre og får nok ett veldig tett forhold. Mine barn er det 28 mnd mellom og de har veldig veldig stor glede av hverandre. Storebror passer veldig på lillesøster og støtter henne. De leker sammen og er bestevenner. Men kan også krangle slik bare søsken kan. Lykke til videre. Blir nok kjent med tanken etterhvert når det har gått opp for deg, og gleden kommer nok også mer etterhvert:) Vi må nesten bare gjøre det beste ut av det når slike ting skjer. Jeg har som sagt 2 år mellom 1 og 2, og hadde ønsket det skulle bli to år mellom 2 og 3, og iallefall ikke mer enn 3 år. Men nå blir det av ulike årsaker 4 år. Ble jo vant til tanken etterhvert som jeg innså at slik var det bare. Men viktig å ta seg tid og kjenne på følelsene. Og finne ut hva som er viktig for en selv og sin familie.
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Takk for svar, ja vi har jo heldigvis litt tid til å bli kjent med tanken. Må bare fortelle sambo det når han kommer fra jobb når snart, kan bli spennende.... Vi har hatt sex 1 gang(!!!!!!!!!!) denne mnd! Har hatt så mye å gjøre så det er nesten et mirakel;)
gullegget Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Hei:) På sønnen min sin ett års dag fikk jeg mistanke om at jeg var gravid.. Og det var jeg. Vi var kjempe fortvilet i to tre dager, og vurderte abort. Men når vi fikk tenkt litt så fikk vi dårlig samvittighet for i det heletatt tenkt i de retninger. Vi har aldri angret på valget. Det var litt slitsomt i starten med en på 20 mnd og en nyfødt hjemme når mannen var på jobb. Men alt går. De er nå 4,5 og snart 3 år. De er bestevenner og krangler som søsken skal, beskytter og forguder hverandre:) Jeg skulle gjerne hatt det like tett mellom 2 og 3, men slik ble det ikke. Men har 20 dager igjen til termin med nummer 3:) Vet om en som spiralen datt ut på, uten at hun merket det.. Du er ikke et dårlig menneske!! Ring mannen din, gråt ut, snakk om fordeler og ulemper. Men å få de tett er en fordel i mine øyne:) Lykke til!
Kjærlighet <3 Skrevet 8. juni 2008 #7 Skrevet 8. juni 2008 Min erfaring med to tette:-) Jeg ble (planlagt) gravid nåe eldste var 8 mnd så det er kun 16 mnd mellom våre to. Jeg synes det har vært og er kjempefint! Var ikke så tungt som jeg trodde å ha to små :-) Hadde begge hjemme fullt fra babyen ble født i mai til bhg oppstart i slutten av august. etter det gikk eldste i bhg 50%. Funket kjempeflott for oss, og barna har enorm stor glede av hverandre:-) De er kjempe tett og spør etter hverandre hele tiden når dem er adskilt. Var hos legen med eldste tidligere i uka og når legen gjorde noe hun ikke likte gråt hun etter lillebror.... Så de finner utrolig stor støtte i hverandre.-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå