Djoolia 07+08+12 Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Vet ikke helt egentlig. Trives fint her jeg bor,men kunne ikke bodd lenger nord enn Nordland.
ditte&malusken&lillebror Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Bor i Bergen og ville ikke bodd noe annet sted:) Hehe.. Men hvis jeg måtte flytte ville jeg ha bodd i en halvstor sørlandsby:)
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Er nok født og blir nok i Oslo til den dagen jeg dør =0) om vi ikke kjøper ett hus ved stranden på Hawaii =0) eller en leilighet i New York.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Trives her jeg bor, Østfold!
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 8. juni 2008 #7 Skrevet 8. juni 2008 ville gjerne bodd ved en av fjordene i Sogn eller noe om jeg kunne valgt bor på østlandet og føler det blir litt for storbypreg her og lite natur, snø o.l.
Cecelia & jentene Skrevet 8. juni 2008 #8 Skrevet 8. juni 2008 Bor i Bergen og her vil jeg bli:) skulle jeg valgt et annet sted måtte det blitt på sørlandet en plass...
mamma-til-4 Skrevet 8. juni 2008 #10 Skrevet 8. juni 2008 Hadde jeg og mannen min kunnet velge så ville vi flyttet nordover:) *drømme* Vet ikke hvor langt nord,men lenger enn Trondheim ivertfall:)Bodø hadde vært fint for oss:)Men jeg blir sittende fast her i Østfold....Sånn er det bare,så får bare drømme meg bort på finn.no og så får vi se hva vi gjør når barna blir store....
trillemamma Skrevet 8. juni 2008 #12 Skrevet 8. juni 2008 Jeg trives veldig godt i Bergen og har ikke lyst til å flytte, mest på grunn av familien. Skulle jeg ha flyttet, hadde det nok blitt en by langs sørlandskysten.
susemor-3 små Skrevet 8. juni 2008 #13 Skrevet 8. juni 2008 På Hønefoss hvis jeg hadde hatt en mann derfra, og en jobb... Nå må jeg bare ta til takke med å bo i Oslo, sukk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå