Gå til innhold

Andre som har det slik innimellom....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, denne helgen har jeg bare følt meg mutters aleine med bebisen min. Han er nå 5 mndr og er veldig krevende til tider. Oppmerksomhet oppmerksomhet. Pluss at han er veldig aktiv og liker ikke sitte stille på fanget, helst hoppe og kave. Han er verdens skjønneste og jeg koser meg sammen med han, men denne helgen har det blitt litt mye..

Mannen min har jobbet dobbelt hele helgen (jobber myyyye dobbelt for tiden for at vi skal få spart opp litt).

Igår var vi ute og gikk i byen, alle vennene mine var opptatt på sin kant med familie og helgekos, så det endte med at vi var alene i byen og tasset. Følte meg liksom bare så ALEINE! Og idag bestemte jeg meg for at vi bare skulle kose oss hjemme. Tok en liten trilletur på dagen i området, hvor småen sov en halv time. Da vi kom hjem var det 3 timer til leggetid, og han var sutrete pga at rutinene i tillegg har blitt litt forskjøvet denne dagen. Så idag prøvde jeg å la han få en liten lur ca 1530 (siste luren våknet han kl 1400), men det var ikke aktuelt!

Dermed var det å prøve å aktivisere han men han var veldig trøtt og utålmodig. Etterhvert ble det for sent å legge han hvis han skulle sovne igjen til natten. Så måtte bare holde ut med grinete bebi til 1730 (en halv time før sengetid), da måtte han bare i seng. Sovnet momentant!

Så sitter igjen med en ekkel følelse av at jeg ikke har kost nok med han idag og at han kanskje kjeder seg sammen med meg her hjemme (når vi er på tur har han det knall men det er ikke alltid det passer..) Går tom for ideer for hvordan jeg skal aktivisere han også... Og merker at jeg savner å ha mannen mer hjemme. Men snart er han tilbake i vanlig rutine heldigvis..

Huff dette ble langt og sytete, men måtte liksom bare få det ut..

Er det andre også som har det slik til tider?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke en baby på 5 mnd kjeder seg med deg hverken ute eller inne!! Han er fornøyd så lenge han får nok mat, søvn, tørr bleie og mye kos. Ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke aktiviserer han. Det er egentlig ikke så mye du kan aktivisere han med på den alderen foruten masse kos.

JEg har vært alene hele helgen. Gubben og ungene er på langtur. Jeg har kjedet meg gruelig, og savner de sånn at jeg blir gal. Kjenner ingen jeg kan besøke heller, og har derfor sittet mutters alene hele helgen. Har ingen venner her vi bor eller tilgang på bil så jeg kommer meg ut til folk jeg kjenner. Gleder meg sånn til de kommer hjem i morgen. Savne savne.

Skrevet

Huff ja det er forferdelig å føle seg ensom altså! Tenker sånne teite tanker om at ingen er glad i en osv.. Men igrunn har vi det jo fint, bare mannen kommer seg gjennom denne perioden! Glede glede!

Jeg håper han har hatt en fin dag iallefall, så vanskelig å vite hva man kan gjøre liksom, og han er jo stort sett fornøyd som du sier bare med kos...

HI

Skrevet

JA sånn har jeg også det noen ganger. Det er fælt! Men jeg tror nok at babyen din har det helt fint. Du virker som en snill og god mamma:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...