Gå til innhold

Hva syntes dere?? (Ang. navn..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har etter mye om og men for ei stund siden bestemt oss for navn på lille jenta våres..

Men i dag fikk vi høre det at en bekjent av oss har brukt akkurat det samme navnet til dattera si, som ble født forrige uke.

Kan vi fortsatt bruke navnet vi har bestemt oss for, eller må vi på let etter nytt navn... Var ikke akkurat lett og bli enige om navnet, så har ikke så veldig lyst til det. (vi har ingen kontakt til daglig med han vi kjenner, men bare når vi møtes forresten)

Hva syntes dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde brukt det navnet dere har bestemt dere for:)

Skrevet

Hei

Kjenn på magefølelsen.

Navnet følger deg hele livet, det gjør ikke nødvendigvis venner/bekjente.

Skrevet

Ville gjort det dersom det ikke er et kjempeuvanlig navn. For sikkerhets skyld ville jeg har spurt om de syns det er ok. Er i samme situsjon selv faktisk og de syns det bare var kjekt.....

Skrevet

Hvis det er litt perifere venner vill jeg brukt navnet, men kanskje nevnt det for dem først. Men jeg ville ikke valgt samme navn som nære venner.

Skrevet

Takk for svar:)

Er ikke en god venn av oss, kun en bekjent, hadde mye kontakt ed han før, men ikke nå lenger, og jeg kjenner ikke hu som han har barn sammen med, har aldri møtt henne, selv om de har vært sammen i mange år, og har ett barn fra før sammen.

Så etter og ha snakket en del med mannen min i går, så fant vi ut at vi kommer til og velge et navnet vi har bestemt oss for.

Er vel ikke så veldig spesiellt, tror det er mange som får det navnet om dagen, for vi har nemlig bestemt oss for navnet Thea.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...