babygullz <3 vilde Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Jeg har en nyyydelig venninne som heter Julia, som har d beste hjertet og ben i nesa!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 de aller fleste billige jentene jeg har møtt heter Julia!! kjedelig navn og dårlige vibber fo min del:-)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Haha,ja da har du nok møtt meg Sorry mac,var ikke meningen å gi deg dårlige vibber.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Feminin, mørkhåret, pen. Snill og god. Mange veninner.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Rødt hår og fregner, litt sånn.. Ikke likt..
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 8. juni 2008 #7 Skrevet 8. juni 2008 Venninna mi som heter Julia er den mest gavmilde og omtenksome jenta jeg noen gang har møtt. Hun er bestemt og noen ganger ganske sta. Hun driver egen salong og er veldig selvstendig på alle måter.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 Tulla mi heter Julia;) Og hun er sta, nydelig, lys med litt krøller, blå store øyne. hehe.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 Julia er lys, søt, stor blå øyne :-) Hun er stort sett blid med vet å si fra så det monner til tider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå