Gå til innhold

Hvordan er en Julia da jenter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en nyyydelig venninne som heter Julia, som har d beste hjertet og ben i nesa!

Skrevet

de aller fleste billige jentene jeg har møtt heter Julia!! kjedelig navn og dårlige vibber fo min del:-)

Skrevet

Haha,ja da har du nok møtt meg :) Sorry mac,var ikke meningen å gi deg dårlige vibber.

Skrevet

Feminin, mørkhåret, pen.

Snill og god. Mange veninner.

Skrevet

Rødt hår og fregner, litt sånn.. Ikke likt..

Skrevet

Venninna mi som heter Julia er den mest gavmilde og omtenksome jenta jeg noen gang har møtt. Hun er bestemt og noen ganger ganske sta. Hun driver egen salong og er veldig selvstendig på alle måter.

Skrevet

Tulla mi heter Julia;) Og hun er sta, nydelig, lys med litt krøller, blå store øyne. hehe.

Skrevet

Julia er lys, søt, stor blå øyne :-) Hun er stort sett blid med vet å si fra så det monner til tider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...