På vei igjen? Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Noen som vet hva som skjer på en kontroll i uke 32? Skal til kontroll i morgen og er da i uke 32+4.
Supermamm Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Hos meg skjer det stort sett det samme på hver ktr. Legen sjekker urin, vekt, hb og blodtrykk. Også hører han etter hjertelyd og måler symfysemål. Var ikke noe annerledes da jeg hadde ktr i uke 33:)
På vei igjen? Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2008 Ok bare lurte på om de sjekker leie på babyen fra nå av?
Samsel Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Hei Hos lege/jordmor tas det bare ekstra blodprøver i uke 32 utover de "vanlige" kontrollene. Det sjekkes bla for jernverdier. Hvis det er noe spesielt du lurer på, eller mener bør ses nærmere på, bør det være rom for det ogsåselvfølgelig. Ellers er det blodtrykk, veiing, urinprøve, synfysemål og hjertelyd som tas som alltid, der jeg går ihvertfall. Lykke til
anette&tutta mari :) Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 jeg var på kontroll 32+0 og da sjekket hun leie!
Samsel Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Hei igjen Det har legene gjort siden uke 24 der jeg går. Spør spesifikt om det hvis du lurer. Det skalvære mulig åkjenne hos de fleste iuke 32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå