ajate *høygravid* Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Ev. hvorfor kan man ikke det? Har hatt så lyst på det her på det siste men tør ikke å spise det da jeg er i tvil....
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Reker kan du spise! Hvorfor skulle du ikke det? De er jo kokt;)
babygullz <3 vilde Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Jeg har jallefall spist reker, OG scampi=)=)
eple3 Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 reker kan du spise i graviditeten - det er når en ammer en bør være forsiktig med det pga magetrøbbel hos den lille samt allergi tror jeg : )
ajate *høygravid* Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2008 Kan man spise reker som ikke er kokt også? Alle reker er vel ikke kokte? Synes ofte det står på ferdigpillede reker at de er friske lagt i lake. Hva med friske og frosne? Håper dere har rett i at man kan spise det, hadde vært dig i sommervarmen
lille spira Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 De er nok kokte de i lake også! Rekene er nemlig grå når de ikke er kokt, og skifter farge til rosa når de blir kokt. Akkurat som hummeren som er mørkeblåd/svart når den lever men blir rød når den blir kokt Spis med god samvittighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå