Lellemor Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 er det farlig å kjøre sånnt no når man er gravid? blir jo litt hompete å sånn.. er i uke 14
Lellemor Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2008 uff.. er gjort nå, men skal ikke gjøre det flere ganger da...
*Lykkeliten* Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Hei! Min jordmor sa sist at jeg godt kunne kjøre 4-hjuling og skuter, bare at jeg var forsiktig. Og det er man jo selvfølgelig når man vet at man er gravid. =) Jeg skulle vel å merke kjøre selv, ikke sitte bak.. For da ser man når det kommer homper på veien.. Har du kjørt lange tura?? Vi kjørte flere mil da jeg var 2mnd på vei.. og alt gikk fint. =)
oslo *20.05.06* Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Hei jeg kjørte også da jeg var 7-8 uker på vei. Gikk helt fint det. Tok det bare litt pent
babypåvegerdritalei Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Nei, det er ikke farligere enn ellers!! Spurte legen min ved forrige svangerskap om jeg kunne kjøre motorsykkel - det kunne jeg gjerne gjøre så lenge jeg kjørte fornuftig. Etterhvert hadde jeg ikke lyst lenger, så da slutta jeg. Tror det var sånn 4.-5. mnd ca. (og det er alltid noen som synes vi er helt gale som vurderer dette i i det hele tatt, men gjør som du vil så lenge du har lyst og føler deg komfortabel. Babyen er veldig godt beskytta der den er!).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå